voedingskussen ???

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door claudje1981, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    Dag meiden
    ik heb een vraagje ik heb net een voedingskussen gekregen (gebruikt ) van de zus van vl heel erg lief maar nu zit ik te kijken en zie dat er verschillende dichtheden zijn ik heb nu namelijk best wel een slap kussen met van die piepschuim bolletjes ( ik ben vrij stevig schoonzus een lief klein ding ) en zit toch te denken om een stevigere te halen ??? wat vinden jullie ?

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    dat is uit proberen...ik had een slappe en die was geweldig! (ik voed wat voorover gezeten dus weinig ruimte) mijn sz heeft een stevigere en die vind die geweldig.....

Ik zou eerst deze proberen, en als het niet bevalt kan je altijd nog halen toch?

3. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    ja dat is waar vannacht eerst maar eens uitproberen misschien vind ik hem ook wel geweldig is toch nog een beetje aftasten

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh je bedoelt om te slapen hahaha, ik dacht om te voeden...hmmm ja dat kan ook. a

Voor te slapen was een slappe handiger..kan je makkelijker tussen je benen proppen zonder dat je benen standje wagenwijd staan ;) Kan je lekker onder je buik duwen en toch door slapen enz...

Voor te voeden ligt het van de houden die je graag hebt met je kindje....soms werkt een kussen dan helemaal niet, dat is echt uit proberen. vooral als je wat steviger bent, net zoals mij...ik kan niet zo goed voeden met kussen, enkel in bepaalde stoel. Voed liever in kleermakerszit zodat kindje wat half zit bij het voeden...(kan het niet anders uit leggen) op mijn schoot...ivm grote borsten...

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Met slapen was de slappere heerlijk. Met voeden niet gebruikt hier.

6. Tamireya

Tamireya Actief lid

25 mei 2012
    492
    0
    0
    ipv eventueel een nieuwe te kopen zou je ook de vulling kunnen kopen en zelf opvullen.

Volgens mij een stuk goedkoper en dan kan je hem precies zo maken als jij hem het liefst wilt hebben.;)

7. LadyM83

LadyM83 Actief lid

23 jan 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er ooit ook 1 gekregen met van die bolletjes.
    Eerst maar eens zelf gevuld ook weer, om te kijken of dat wat was...
    Maar voor mij was het niks.
    Heb er uiteindelijk 1 van de Hema gehaald, slaapt heerlijk en ook met voeden was het goed te doen

8. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Je kunt idd bollletjes bijkopen hoor.

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zou hem eventueel bijvullen, eerst maar 's proberen. Ik heb een grote slappe, die ligt boven slapen we allebei graag mee en gebruik ik bij de nachtvoeding. Beneden heb ik een kleintje van Doomoo, een stevige. Die is eigenlijk fijner. Maar ze zijn schrikbarend duur dus ik zou eerder bijvullen als hem wegdoen en nieuw kopen.

10. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    ja hahaha hij is in eerste instantie nu voor mij want ik kan nu al niet meer lekker liggen ( uk groeit heel goed en mijn buik dus ook ) maar tot nu toe ligt het niet :( wel als ik s'middags even op de bank ga liggen maar in bed ligt dat kussen eigenlijk in de weg hmmmmm toch nog maar even verder zoeken en idd misschien van die bolletjes bij halen

Deel Deze Pagina