omdat campingbedje word afgeraden (topic hieronder) ben ik verder aan het kijken en heb een paar vragen over een co-sleeper hoe gaat dat als ze gaan kruipen? Snachts komen ze dan tegen je aan neem ik aan, maar overdag? Kunnen ze dan zo over jouw bed heen alsnog op de grond vallen? Kan je van een co-sleeper ook een gewoon ledikant maken? De oudste 2 konden al vroeg staan en als ik kijk naar hoe E. zich ontwikkelt hou ik er rekening mee dat zij het ook vlot zal doen Tot welke leeftijd word het vaak gebruikt?
Wij hadden hem zo gemaakt dat je de zijkant omhoog en naar beneden kon doen. Dus kon ze er niet uitvallen op de momenten dat ik er niet naast lag. En ik geloof dat ze er toch wel tot haar derde ofzo heeft in gelegen.
hier kan/kon hij er inderdaad overdag uitkruipen. ik rolde meestal t dekbed op en legde dat ervoor, en ik had een babyfoon met camera. Daarnaast gewoon heel snel geleerd hoe hij veilig van bed af kan komen. Hier gebruiken we een ikeabedje als cosleeper, die kun je dus later gewoon weer in elkaar zetten of als peuterbedje gebruiken.