Het is nu 26 graden op het baby kamertje. Zou ik nu mijn zoontje met romper korte mouw + zomerslaapzak zonder mouw in bedje kunnen leggen? Zonder pyamatje ook natuurlijk. Hij heeft dan blote armpjes ben dan bang dat de armpjes te koud worden vannacht maar hij heeft het nu zo warm. Een romper met lange mouw is nu toch echt te warm ??? Denken jullie dat dit kan ?
Ik geloof dat ik dan wel een romper met korte mouw en dun slaapzakje zou doen. Af en toe even nekje checken, volgens mij moet dat nu goed kunnen hoor!
Tuurlijk kan dat. Hier ist 24gr op de slaapkamers. Dochter 4,5mnd draagt romper korte mouw en een lakentje over haar beentjes
Lijkt me wel, mijn zoontje is 3,5 maand en slaapt ook gewoon in een rompertje zonder mouwen en in een zomerslaapzak, is anders toch echt te warm.
Afgelopen nacht heeft zoontje hier ook alleen een romper korte mouw met zomerslaapzak zonder mouwtjes aangehad. Ging prima. Vanochtend voelde hij warm aan alsof hij onder lekkere warme dekens had gelegen. Zijn kamertje was 22-24 graden in de avond.
De mijne is 13 maanden maar slaapt alleen in romper zonder deken of slaapzak bij mij is het wel 30 graden boven
Mijn zoontjes slapen al een paar nachten in een korte romper met mouwloze zomer slaapzak en ze hebben het nog warm. Is hier wel nog een paar graden warmer ook dan bij jou.. Heb nu even de ventilator aan op hun kamer zodat als ze zo naar bed gaan het wat koeler is op hun kamertje i.p.v. 30 graden.
Ik heb de oudste twee tot ze een jaar of 4 waren het zelf konden regelen eigenlijk altijd iets over hun armen aangedaan voor de nacht. Dus een romper met lange mouw en later een pyjamashirt met lange mouwen. Zelf krijg ik het 's nachts ook koud als ik bloot lig, ongeacht de temperatuur. De jongste heeft dus ook een romper met lange mouwen aan.
Hier 24 graden binnen. Mijn zoon slaapt in mouwloze romper en zomerslaapzak mét lange mouwen. En hij zweet niet en zijn nekje voelt normaal.
Hier wel hoor, zeker als het niet kouder in de nacht is dan 22 graden dan slaapt ze met blote armen! Nu ook een romper met korte mouw en slaapzak zonder mouwen.
Met slaapzak is voor Dafne veel te warm. Die ligt alleen in romper zonder mouwen, geen lakentje of deken. Het is 25 graden op haar kamertje.
Mijn zoontje sliep op die leeftijd met dit weer alleen in een boxershort net als nu....te koud vannacht??? Nee joh. Die had geen slaapzak of dekentje oid. Ik dacht dat je vraag over een pasgeboren baby ging ofzo
Hier inderdaad ook een romper met korte mouw en een zomerslaapzak zonder mouw, geloof niet dat het te koud is hoor!
Hier ook een rompertje met een laken, 25 graden op de kamer. Veel te heet voor een deken of slaapzak.
Hier (zuid limburg dus nog warmer) zelfs alleen een luier. Onze dochter heeft het snel warm en zelden koud.