Ik wil graag een co sleeper gebruiken, waar ik de spijlen omhoog kan zetten. (voor als ik uit bed moet voor mijn oudste bv, Wie heeft er ervaring met de Petite Amelie of de bedjes van Bed4Baby 4 in 1 aanschuifbedjes? De kleine heeft een ledikant in haar kamer, dus kan overdag daar in liggen.
Ik vond het echt super! De prijs viel overigens niet tegen hoor, iets meer dan 100 euro voor 3 mnd. Was wel aanbieding maar daar kun je natuurlijk even naar zoeken!
Ik heb een co sleeper bedje van Troll. Idd omdat je daar de zijkant heel makkelijk van omhoog kunt schuiven. Werkt prima. Echt ben ik nog niet bevallen dus weet nog niet hoe het bevalt . Bij mij zoontje had ik er geen met gevolg dat ik met de baby in ons bed sliep en mijn man in de logeerkamer haha, vandaar nog toch maar zo gedaan .
Heel blij met m'n (2e hands) co-sleeper. Je hoeft niet uit bed meer zodra je niet meer bij elke voeding verschoond (en daarvoor kan je tijdens het voeden min of meer wakker worden) en ze liggen er over het algemeen veel langer in dan in een wieg. Mijn dochter ligt er nu nog in, past nog prima terwijl ze geen kleine baby is. Denk dat ie geschikt is tot ong. 6 maanden. Een aanrader vind ik dus
Ik heb eentje van petitie Amélie staan, maar nog niet gebruikt. Baby komt pas in mei. Je kan m heel makkelijk omhoog schuiven, was echt verrast over het systeem. Ben er nu dus al heel blij mee maar ervaringen moet ik nog opdoen.