Zo ben ik snel ons huis nog even aan het schoonmaken. Zie ik iets bewegen.... Snel mijn man geroepen. Ik was erg bang dat het een kakkerlak was, maar die zijn plat en deze is rond. Maar wat is het wel?
Hey Kip! Jij moet hier eens bij mij langskomen in mijn rustieke Franse stulpje. Ik heb hier in elke hoek en kier tonnen spinnen en insecten hangen... Kun je je eens helemaal uitleven... (wel een extra paar slippers meenemen...)
Ik mag van mijn man niks doodmaken... Maar als ik alleen thuis ben durf ik ze echt niet levend te vervoeren.. Brrrrrrrr Maar een kever dus... Echt geen kakkerlak hè.
Hoeft van mij niet... daarom heb ik alleen in mijn badkamer vandaag al 10 spinnen geteld. En die gaan daar verblijven tot ze zelf willen verkassen, ik maak niets dood. Ze storen mij in ieder geval niet (en ze vangen muggen en zo)... Neemt niet weg dat ik soms wel eens kan dromen van een heel klinisch huis... Maar het zal wel bij dromen blijven denk ik...
Petje af als je zo kan leven, brrr krijg al de rillingen van het idee .. Ben 1x in maleisie geweest voor mijn werk en ieeeuw ik dacht dat ik soms dood ging van al die griezels, heb 1,5 week niet geslapen hahahaah
Gna! Ja, en dan sturen we je de tuin in en dan is het van: pak die hagedis/slang/hert/wild zwijn ook even mee wil je, kip? en toen dacht jij: 'shit ik wou dat ik mijn klompen had meegenomen...'
Ik denk inderdaad dat het een boktor is als ik zo Google. Maar wat moet ik dan doen.? Mijn man zegt dat een boktor geen probleem is. Is dat zo"? Zie nergens wat op schade of iets dergelijks lijkt.
whahahhah Heb idd liever klompen, je weet maar nooit waar al dat prut uit die lichaampies heen schieten ieeeeuw.. Maar met '' grotere '' dieren heb ik geen moeite, zou zonder pardon een hagedis/slang ofzoiets kunnen pakken maar al dat kleine ongedierte brrrrr no thanx
Whaaaaaa bah! Ik zeg ook, slipper! Enneuh, je hoeft inderdaad niet alles dood te maken, maar hier zou ik ook de kriebels van krijgen! Alleen ik moet dan stiekem bekennen dat ik dan wel heel graag een kippiekip met slippers wil, ben niet zo'n held. Ik heb laatst mn man uit bed gehaald omdat ik zeker wist dat er een vogelspin in de woonkamer zat.. Was t gewoon een huisspin Vieze enge beesten, bah.. Heeft mn vent 'm in de tuin gezet, heb dagen de deur dicht gehad
Ik heb één angst: termieten. Omdat die eventueel mijn huis schade aan kunnen doen. Kevers/torren/spinnen doen m.i. niets rampzaligs... Kakkerlakken zijn ook niet leuk, maar kom je ook wel overheen (tenzij ze zijn aangetroffen in je luxe restaurant uiteraard ...)