CO2 melder gaat af, batterij niet leeg

Discussie in 'De lounge' gestart door SeaShell, 24 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

pff net de fabriek weer gebeld

nog nooit zoiets meegemaakt qua doorverbinden

bel je op, krijg je keuzemenu.
    druk je de keuze menu in, krijg je iemand aan de lijn, die verbind je door, diegene verbind je door, die verbind je weer door, die verbind je ook weer door, en die óók weer, dan krijg je na 10x doorverbinden weer de vrouw aan de lijn die je in het begin had en die je zou doorverbinden, en die drukt je eraf ;)

pfff weer opnieuw gebeld, weer 10000x doorverbonden, en EINDELIJK iemand aan de lijn die erover ging, en nu krijgen we morgen een nieuwe toegestuurd :D :D ding was pas 2 maanden oud, en ''goed'' tot 2016 volgens het apparaat

Hij hoorde idd geen 999 (hoogte concentratie Co2 wat de melder aan kan geven) te geven terwijl er 0,0 Co2 in de lucht zat.
    Scheelt toch weer een nieuwe kopen, die dingen zijn namelijk vrij prijzig

2. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Jeetje wat een gedoe zeg, maar fijn dat het niets was.

Ik heb het jaren geleden mee gemaakt met onze brandmelder, ik was toen hoogzwanger van Justin en manlief had nachtdienst. Midden in de nacht ging het brandalarm af en ik schrok me helemaal stijf natuurlijk.......de buurman stond voor de deur om te kijken wat er aan de hand was;) Ik heb hem zelf uit kunnen zetten door op de trap te gaan staan en de batterijen uit dat ding te rukken want man man, wat maakt dat een herrie zeg:$

De volgende dag ben ik toen ook naar de vk gegaan voor een extra check, ik was zo geschrokken dat ik ook dacht dat het effect had op mijn ongeboren baby. Gelukkig was alles goed.

Deel Deze Pagina