Eerst stoorde het mij niet, maar het begint steeds meer te knagen. Tijdens mijn echo met 11weken bleek alles goed met de kleine. Op een gegeven moment vroeg de echoscopiste of ze de vorige keer iets opvallends gemeld had. Nee, was mijn antwoord. "Ok, want ik zie nu een bolling in je baarmoeder. Waarschijnlijk een samentrekking. Maar als ik het de vorige keer niet gezien heb is het toeval. Waarschijnlijk is het over en half uurtje weer weg." Wat the f*ck waarschijnlijk? En wat als het niet zo is? Ik heb geen krampen, wel groei pijntjes... Nu denk ik bij elk pijntje aan die samentrekkende bm. Heeft iemand anders dit gehad en of gezien?
Apart... lijkt me dat ze dat toch terug kan kijken of ze iets gemeld heeft de vorige keer...niet echt profesioneel van haar!
Dat dacht ik idd ook. In eerste instantie dacht ik als zij het niet zorgwekkend vind hoef ik me niet druk te maken. Nu vind ik het toch steeds vreemder worden. Binnenkort naar de vk, ik zal haar dan eens vragen hoe en wat. Ik maak me nog niet druk genoeg om te bellen
hoi ik had idd de zelfde reactie ook een flinke plek ,ze dacht misschien vleesboom ) ,met idd als over 20 minuten weg is is het een samentrekking , en ze was zo vriendelijk om ff door te "spelen "met het apparaat en idd 20 minuten later was het weg . jammer dat ze bij jou niet even iets meer geduld hadden om daar op te wachten . kan me voorstellen dat je daar onzeker van word