Cobourg ham

Discussion in 'Zwangerschap' started by music4life, Jul 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

mag je deze hamsoort eigenlijk eten als je zwanger bent? het is een gerookte rauwe ham ,,even voor de zekerheid,, :)

2. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Ja, mag hoor. Lekker van genieten. Is niet rauw meer! Geldt ook voor Parma hem, Serrano etc. mmmmmmh :p

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lekker eten hoor, ben er ook gek op. Als je googled op coburgerham lees je ook dat het gewoon kan. Is nog goed voor de lijn ook! ;) (niet vettig bedoel ik dan, lijnen is niet goed nu, maar je snapt me wel he?...)

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

antwoord google:
    Coburger ham is een soort rauwe ham. Deze hamsoort is gerookt en daardoor bevat het geen toxoplasma-parasieten en Listeria-bacterieën. U kunt het dus gerust eten tijdens de zwangerschap.

Rauw of halfrauw vlees wat niet gerookt is kunt u beter niet eten als u zwanger bent. Het gaat dan om vlees zoals rosbief, fricandeau, tartaar, filet americain en ossenworst.

5. Puck70

Puck70 Bekend lid

Jan 6, 2008
    759
    0
    0
    Ham is varkensvlees, dat is dus niet echt rauw. ;)

6. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Snap ik niet?

7. djen

djen Lid

Oct 11, 2007
    89
    0
    0
    ze bedoeld waarschijnlijk dat over het algemeen varkens vlees niet rauw word gegeten .maar bijv varkenshaas of fricandau word zeker wel rose gegeten dus dat is niet altijd helemaal well done.Dus toch mee uitkijken.En Ham is niet altidj van varken hoor hihi.

8. music4life

music4life Niet meer actief

hey bedankt dames ik heb het heerlijk gegeten met meloen en een sausje van mango hmmmmmmmmmmmmmmmmm

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wel apart, heeft voor de rest niets met de vraag van TS te maken. Maar iets wat gerookt is, is toch al niet rauw meer?

Share This Page