Ik heb sinds een paar dagen af en toe last van kramp rondom mijn heupen, het trekt zowel naar mijn buik al mijn rug toe. Rechts meer dan links. Er gaat niks aan vooraf, het komt ineens. Het voelt zo heftig, dat ik mijn ademhaling van slag raakt en ineens heel slap wordt, zweten (een beetje alsof je gaat flauw vallen). Ik dacht zelf dat het misschien komt doordat mijn banden oprekken. Ik heb alleen nog maar krampjes bij mijn baarmoeder gehad en steekjes in mijn liezen. Maar dit had ik nog nooit gevoeld en het voelde behoorlijk heftig. Ik heb gister hele middag gewandeld (shoppen) en kreeg het weer in de Hema, moest echt gaan zitten van de pijn De dag ervoor had ik het in het ziekenhuis, ik heb voor dat ik het kreeg anderhalf uur gezeten. En daarnet had ik het toen ik op de bank lag, vanmorgen nog niks gedaan. Dus ik kan het eigenlijk niet echt ergens aan vast koppelen (bv door lang zitten, lang lopen, of lang liggen). Wat zou dit kunnen zijn? Bij voorbaat dank voor je reactie. Groetjes Ingeborg
Hi Ingeborg, Ik vind het vanaf deze kant van de comp moeilijk om het te beoordelen maar ik vind het wel een reden om hiervoor je verloskundige te bellen. Evt is het raadzaam eens bij de fysio of cesar therapeut advies te vragen. Sterkte! Imke