nee maar er willen nu zoveel mensen codes dat het wel zo eerlijk is om op volgorde te gaan. bedoelde ook niet precies jou hoor
En ik sprak in meervoud zie ik zojuist... Heb mijn moeder ook al gebeld zodra de flessen opengaan belt ze de code's even door !
Ik wacht mijn beurt netjes af hoor we hebben tot juli toch? Wat gaan jullie er eigenlijk voor bestellen? Mijn man wil heeel graag een van de tshirts.
ik heb er idd nog 3 nodig.. ik wil dus een tshirt bestellen voor mijn broer! Vind het zo lief van iedereen die codes heeft gegeven! *ben ik trouwens de enige die het apart vind dat er mensen zijn die speciaal voor die codes een account aanmaken?*
Laten we ze idd eerlijk verdelen. Mijn zoontjes hebben er beide nog 15 nodig. Ze willen een shirt en een tas en een pet. Haha echte verzamelaars.
Misschien is het handig om een lijstje te maken ? Op volgorde van vragen en hoeveel code's je nog nodig hebt, als iemand code's bij gehad heeft het lijstje aanpassen.. ?? Of ben ik nu pietluttig haha..
vind het inderdaad ook erg vreemd dat mensen zich speciaal op een zwangerschapsforum aanmelden om codes te vragen. ik had me verdorie vergist. dacht er nog maar 10 nodig te hebben zijn het er 30!!!! jeetje dan moeten we maar cola als ontbijt drinken hihihihih
Tip: als je bij C1000 een 4-pack cola koopt, krijg je een kaartje erbij met 4 extra codes. Dan heb je er dus al 8.
Ik drink best veel cola en wil voor mijn codes graag weggeven. Heb er niet heel veel tegelijk maar wel ongeveer 3 a 4 per week. Wie kan ik hier blij mee maken. Hou het niet bij wie de eerste in de rij is, dus een lijstje is misschien wel handig denk ik. Roep maar
en na jou ben ik aan de beurt ! hoeveel heb jij er nodig ? Ooo ik wist niet dat ik dat boekje van een 4 pack cola ook codes stonden heb er net weer 1 in de vuilnisbak gegooid :x
In dat boekje staan hier geen codes helaas. Mijn mannetjes moeten er ieder nog 12. Ik wacht mijn beurt af
daar heb ik een 4pack gehaald, maar er zat geen extra code bij. Wel een boekje, maar daar stond niks op. ?