hi! bij de wij jonge ouders van deze maand zat een proefsachet van bambix melkpap appel. wie heeft deze ook ontvangen, maar doet er niets mee? ik heb wel interesse
ik heb nog 2 keer appel, 1 bambix avondpapje biscuit, 1 pyamapapje ontbijt (met biscuit) van nestle en 1 pyamapapje basis. Allen proefverpakkingen vanaf 6 maanden. Pb maar waar je interesse in hebt!
Ik heb ook nog wel een zakje melkpap appel over, gisteren ook gekregen bij de WIJ. Mijn dochter vindt deze pap niet lekker. Dus die mag je wel hebben. Heb tevens ook nog een proefzakje bambix avondpapje over. Die mag je ook hebben als je wil. Ik hoor het wel.
de melkpap appel graaaaag! de avondpap biscuit gebruik ik niet, maar ik geloof dat je Susan27 hier een plezier mee kunt doen
kreeg net van nutrilon een envelop en daar zat het ook in dus pb maar als je nog wilt hebben xxxxxxxxxxx
graag!! dan heb ik er precies genoeg voor het weekend weg met hemelvaart (toch makkelijker dan een groot pak)! ik stuur je pbtje
ik heb er al zo veel mogen ontvangen, voel me nogal inhalig om weer JAAAA te roepen. als iemand anders wil, mag die roepen (anders houd ik me toch aanbevolen hoor hihihi)
Als DJ momo genoeg heeft wil ik hem wel. Wij gaan binnenkort ook 2 nachten weg, is idd handiger dan een pak meenemen.