Heeft iemand de Koeka deken wafel/teddy in donkerblauw? Ben erg benieuwd of deze kleur mooi blijft na het wassen. Ik heb verschillende producten van Koeka, in lichtere kleuren en die blijven Redelijk kleurvast na het wassen. Maar deze blauw is zo donker dat ik bang ben dat het snel vaal wordt. Gr. Dolce
Ik heb bij onze jongste een donkere Koeka deken gehad met teddy en wafel, hier bleef hij erg mooi. Wel steeds gewassen op 30 graden(kort programma)en met vloeibaar wasmiddel voor donkere kleding. Omdat we nu een zoon krijgen ga ik voor de felblauwe wafel met teddy . Ze kosten wat, maar ik heb van die vorige deken meer plezier gehad dan van alle dekentjes bij elkaar...Ik zeg doen
Als je hem nu voor het eerste gebruik (en voor de eerste wasbeurt) in warm (niet te heet) water legt met azijn (natuurazijn) en zout, en niet te zuinig zijn met azijn en zout hoor, dan 'bijt' de kleur zich erin vast en word hij veel minder snel vaal. En idd, wassen bij donkere was, met donker wasmiddel! Ik zou m ook doen hoor!!