Wij zijn ons een beetje aan het oriënteren op de uitzet maar willen niet zomaar blind wat gaan bestellen, waar kunnen we beter gaan kijken: babydump of babypark, wat zijn de ervaringen!?!
Ik heb geen ervaring met Babypark, maar wel met Babydump. En die ervaring is goed! Personeel vond ik erg vriendelijk en behulpzaam (maar niet opdringerig!) En mijn bestelling werd keurig op de afgesproken datum thuisbezorgd
Wij hebben de babykamer en kinderwagen van Babydump. Alles is goed en op afgesproken datum geleverd. Service is heel goed.
Bij mij in de buurt zitten beide winkels. Voor ons dus reden genoeg om bij beide binnen te kijken, en prijzen te vergelijken. Babypark, is duurder, maar dit komt ook omdat Babydump laagste prijs garantie heeft, dus dus altijd met tegen actie's komt. En je kan altijd aangeven dat het elders goedkoper is, dan betalen zij tot de geboorte van je kind het verschil terug. Verder was mijn ervaring bij babypark dat er weinig personeel was. We hebben 30 minuten moeten wachten op info bij de kinderwagens. Uiteindelijk zijn we maar gegaan. Bij de babydump is er (naar mijn ervaring) altijd wel personeel dat komt helpen. Dus voor mij is babydump gunstiger dan babypark...
Wij hebben 2 jaar geleden de complete babykamer bij Babypark gekocht, en de kinderwagen, maxicosi, box en nog wat grotere dingen bij Babydump. Met beide winkels heb ik goede ervaringen, zowel qua service en informatie tijdens de verkoop, maar zeker ook daarna. Zo liepen de lades van de commode niet lekker (die zouden zelf na aanduwen zacht dicht moeten klikken zeg maar). Ik heb ze gebeld, en tot 2 keer toe zijn er 2 monteurs langsgeweest om de boel precies goed af te stellen. Terwijl we niet naast de deur wonen. Babydump heeft laagste prijs garantie, altijd fijn, en daar doen ze altijd heel keurig over. Maar ook bij bv Babypark is zeker te onderhandelen over de prijs! Wij hadden een behoorlijk dure babykamer, en hadden bij verschillende bedrijven opgevraagd hoeveel de kamer daar zou kosten. Babypark wilde graag de kamer verkopen en zijn onderaan gaan zitten met de prijs, dat scheelde iets van 500-600 euro.
Ik ben zelf een echte rondshopper en zou dus nooit bij maar één zaak gaan kijken. Versterk je onderhandelingspositie en kijk bij méér zaken. Babypark vond ik een iets mooiere zaak, maar dat er weinig personeel is herken ik wel. Zelf rondkijken is prima, maar als je er advies bij wilt heb je véél tijd nodig. Bij Baby-dump deed de verkoper onaardig over het feit dat ik pas bij 25 weken zwangerschap kwam voor een kamer. Dan is het voor mij heel simpel: je kunt nog zo goedkoop zijn, die verkoop gun ik je dan gewoon niet. Uiteindelijk hebben wij de kamer overigens gekocht bij Babyhuys in Harderwijk. Daar hadden ze het allermooiste bedje, had ik nog bij geen andere zaak gezien.
Ik ben goed geholpen en gelsaagd bij de babydump, vriendelijke verkoper, totaal niet opdringerig, praatte me zelfs geregeld goedkopere dingen aan (bij de box zei hij bv dat je er beter een zonder lade kan nemen, past toch niks in en bespaart een hoop geld) Daarnaast veel gratis gekregen (bv box gratis bij kamer, MC gratis bij kinderwagen) en alles is keurig thuisbezorgd, zelfs nog eerder dan de afgesproken dag! Babypark ook ok, maar wel een stuk duurder en ik vind de meiden daar wel behoorlijke tutten hoor! (overigens wel aardig!)
Wij hebben de kamer gekocht bij Babydump en nog wat andere kleinere dingen. Ze waren echt super vriendelijk, voldoende personeel, uitgebreid advies gekregen, en de kamer is eerder dan afgesproken bezorgd. Vervolgens zijn daarna nog 2 monteurs langsgeweest omdat wij de deuren van de kast niet gelijk konden afstellen. Bleek nog onze fout te zijn ook. Kreeg ik van die mannen een zak vol reserveonderdelen en een busje met witte lak, mocht er ooit iets zijn, hadden we die dingen al in huis ) Bij Babypark hebben we onze wagen besteld, en die winkel is mij echt enorm tegengevallen. Heel weinig personeel, ze leken ook allemaal niet echt veel zin te hebben om te helpen. Onze vragen vonden ze maar lastig, het bestellen van de tweelingwagen was maar ingewikkeld, en tot overmaat van ramp was de kleur van de kinderwagen verkeerd!!! Aangezien we de wagen al heel laat hebben gekregen, konden we niet meer terug. Ik heb een klacht ingediend en kreeg na veel onderhandelen een kadobon van 30. De verkoper vond dat ik me aanstelde :x (ik had een wagen besteld voor de meisjes in de kleuren zwart met pink, kreeg ik een poepbruine kinderwagen thuis!)
Mag het ook een andere zaak zijn, zo ben ik een trouwe kidsfactory klant. Ik vind persoonlijk dat ze daar weer meer orginele en leukere spulletjes hebben dan babydump en babypark. Daarnaast nemen ze altijd de tijd voor je en de service is ook goed. En ik zag op internet dat een bugaboo even veel kost als bij een babypark.
Hier zitten ook beide winkels "om de hoek". Babypark vind ik niet heel erg klantvriendelijk. We hebben er ruim een half uur rond gelopen en nog steeds kwam er niemand even vragen of ze konden helpen. Bij Babydump kwam de verkoper wel naar ons toe. Niet opdringerig, maar wel even informeren of we hulp wensten. Daar hebben we ook besteld, wagen en kamer. Een week later bedachten we ons en wilden we toch graag een andere wagen. Geen probleem! En toen die eenmaal geleverd was viel me de kleur enorm tegen. Ook dat was geen probleem, kreeg dezelfde week nog een andere kleur geleverd! Van de commode was een laatje beschadigd. Ook dat was binnen een week geregeld. Alle kortingsacties mogen we van meesnoepen. Zo hebben we achteraf nog een autostoeltje bij de wagen gekregen, een textielcheque bij het kamertje, de voetenzak gratis en korting omdat de bak ergens anders goedkoper was. Kortom, super service bij Babydump!
Bij ons beide winkels in de buurt maar babydump vind ik veel fijner. Behulpzamer en laagste prijsgarantie.
Hier een tevreden klant van babydump! We hebben hier het kamertje en de complete kinderwagen besteld. Ook na het bestellen nog geprofiteerd van extra acties zoals gratis autostoel bij kinderkamer en de textielcheque twv 50 euro. Heb hiervoor alleen even een email hoeven sturen. Echt super service! Babypark vond ik persoonlijk wel een mooie winkel maar het personeel sprak mij (iig in de winkel in Gouda) totaal niet aan. Erg tuttig en na veel leuren eindelijk iemand die je te woord kan staan. Geef mij maar Babydump!
Wij zijn eerst bij Babypark gaan kijken, prima winkel maar weinig personeel. Overigens voor ons niet erg want we waren aan het orienteren. Overigens geen leuke babykamers gezien, is ook nogal onoverzichtelijk vond ik (in Gouda). Uiteindelijk bij Babydump babykamer en kinderwagen besteld. Goed advies, verkoopster nam echt de tijd en levering was sneller dan gedacht. Babypark is prima maar had toch een betere indruk van Babydump. Ze hebben trouwens altijd hele interessante aanbiedingen. Winkel was ook een stuk overzichtelijker. Maar beslis voor jezelf en ga bij allebei kijken. Ze hebben ook allebei een website trouwens, kan je vast wat babykamers bekijken.
Heb al op de sites zitten snuffelen en heb van beiden ook reclameboekjes liggen We beginnen tweede pinksterdag bij Babydump Beverwijk, er vanuit gaande dat de 12 weken echo van donderdag goed is
Hier beide winkels bezocht. Babydump erg opdringerig en ik werd 'mevrouwtje' genoemd... Grrrr. De verkoper wilde ons perse die ene wagen aansmeren. Ik was daar snel weg. Bij Babypark wagen besteld. Klopt dat (het lijkt??) dat er minder personeel is... Als je weet dat je hulp nodig hebt moet je dit bij binnenkomst (Wormerveer) even melden (vooral op drukke dagen) je krijgt dan een verkoper toegewezen. Hij / zij heeft dan alle tijd voor je. Nu iets aan de hand met mijn wagen, super opgelost zonder zeuren!
Wil je alles nieuw hebben? Als tweedehands geen bezwaar is, is Marktplaats misschien ook een goede plek om te oriënteren?
wij hebben echt alles van de babydump, supergoed service.. gaan van de week nog de lamp halen voor de babykamer
Tja, ik vond babydump (beverwijk) juist zwaar tegenvallen: klein, rommelig en chaotisch. Rare mensen achter de kassa en ze hadden weinig staan. Ook kwaliteit van bijv. meubels vond ik niet goed. Babypark wormerveer vond ik juist veel fijner: groot, veel keuze, goede kwaliteit (en ja daar betaal je wel wat meer voor maar dat heb ik er voor over) én je kan alle wagens uitproberen op het testlaantje. Ik hou ervan om dingen zelf uit te zoeken. Je kan bij de balie melden als je iemand wilt die je helpt en dan word je naam omgeroepen als iemand beschikbaar is. Diegene loopt dan overal met je mee waar je naar toe wilt. Denk dat het per locatie verschilt en wat je zelf zoekt in een winkel. Succes met de 12w echo!!