Lieve allemaal, In de winkel zijn wij nog niet het boxkleed tegengekomen die wij willen. Ik heb hier op de zoekfunctie gezocht, maar kan niet zo snel een topic vinden waar al tips in staan over op welke sites je leuke boxkleden kan kopen. Dus bij deze! Liefs naannaan
Ik heb al gegoogled, maar kom niet op sites waar ze veel keuze hebben, helaas! Anders zou ik het niet vragen Ik ga even kijken op de site van Kruitvat, thanx voor de tip!
Is echt een koopje nu bij de Kruidvat... alleen Winnie de Pooh helaas en daar zijn we niet zo gek van...
ik heb de mijne online besteld bij Kidzimpulz, moest een boxkleed laten maken ,omdat ik een hartvormige box heb en het kleed apart gemaakt moest worden.. groetjes diana
Tijdje de reclame foldertjes in de gaten houden. Boks kleden hebben ze overal en nergens in de aanbieding steeds. Nu weer eens bij het kruidvat, dan weer eens bij n andere drogist, hema hadden ze er laatst ook geloof ik. En daar kosten ze helemaal niet duur en zijn meestal erg schattig of leuk. succes!
Die heb ik ook, en hij ziet er helemaal niet Wibra-achtig uit ! Verder heb ik er nog eentje met schaapjes die je met touwtjes vastbindt. Dat vind ik wel handig, want Robin is nogal een wilde en dat boxkleed trekt en duwt ze alle kanten anders op. Maar die is van babypark en was wat prijziger.
wij hebben de hele set van winny the pooh brown besteld bij baby&kind op http://shop.babyenkind.nl/shop hier vind je ook meerdere soorten en thema's
Online: meeste keus bij Wehkamp (tot mijn verrassing). Ik geloof dat ik online ook heb gezocht bij Gardo, Hema en babydump. Uiteindelijk kochten we een box via marktplaats en daar zat een heel mooi boxkleed bij en hebben we er nog eentje bijgekocht bij het kruidvat. En nu zie je ze eigenlijk geen van beide. Ze ligt namelijk altijd op zo'n hydrofielluier en spuugdoekje (ik heb een lamaatje gebaard, geloof ik) en verder zwalken er altijd een dekentje en knuffels in de box. Dus zo belangrijk was het achteraf gezien niet hoe hij er uit zag.
Ik heb een neutrale van het kruitvat, in creme/ beige zonder print/ plaatje, was slechts 7 euro en past goed bij ons interieur.