Iemand een tip om zonder paracetamol of andere medicatie snel (!) van keelpijn af te komen? Gorgelen met gekookt water en zout doe ik al, maar dat werkt pas na een paar dagen... De gouden tip?
Paracetamol mag ook hoor, of is er een reden dat je dan niet wil nemen? Zou ik in ieder geval voor de nacht nemen, kan je tenminste lekker slapen. Als het echt erg is, maar dat weet ik natuurlijk niet. En veel sinaasappels persen, dropje/ijsje, thee met honing.
Dank jullie wel! @Koon: zo lang ik geen koorts heb, slik ik liever geen medicijnen. Dat kan altijd nog. Slapen lukt sowieso wel. Er moet een wonder gebeuren wil ik wakker liggen
Tijmsiroop. Wel op letten welke je koopt, in sommige zit alcohol. Ik heb de mijn bij de apotheek vandaan... Was niet lekker, maar hielp goed!
ik heb nu op dit moment ook keelpijn ben bij de huisarts. De arts vertelde me dat je het beste hoestsiroop gebruiken van vsm en bisolvon. keelpastilles mogen niet gebruikt worden.Ook kan je kijken om keelsnoepjes zoals antiflu te nemen, dit verzacht de keel en mag gewoon genomen worden. Betreft paracetamol kan echt geen kwaad voor het kindje. Ik moet dagelijks 4 per dag 1000 mg paracetamol nemen. Is door de gynicoloog vastgesteld. De kleine merkt hier vrijwel niets van en kan zonder enig kwaad genomen worden.
Ik ben aan de zoute drop en een middeltje van vsm. Gaat al beter Paracetamol doe ik echt alleen bij koorts, altijd al gedaan. Die zijn voor nood
Hibitane mag je wel als je zwanger bent. Maar niet te veel 2 of 3 per dag niet meer. Ze helpen wel goed. In het begin van mijn zwangerschap heeft de arts mij deze aangeraden. https://www.efarma.nl/pages/winap.asp?ID=2014&Method=medicijntekst&Lijstnaam=Hibitane+zuigtablet