Ik ben 32 weken zwanger en ik heb nu al ik druk (al is het maar ietsje) dat er melkachtig/soms gelig vocht uit mijn tepels komt. Was da? Voorbereiding op van mijn lichaam of??
sommigen hebben t al bij 19 weken of nog eerder ofzo geeft niks hoor! tis enkel lastig ik ben al meer dan 41 en ik heb het niet zegt allemaal niks
Ik had het ook al een paar weken terug hoor. Of laatst had ik een shirtje aan zonder bh en ineens een nat vlekje op de plek van mn tepels haha .
Ja hoor, ik lek al vanaf week 20! Meestal alleen bij drukken, maar soms toch ook wel vlekken in beha of bed... is colostrum, je lichaam is zich inderdaad aan t voorbereiden!
Nu al? Nu pas zul je bedoelen haha! Nee grapje, ik lekte de tweede zwangerschap helemaal niet, maar tijdens mijn eerste zwangerschap al met 11 weken! Had nog niet eens een echo gehad was apetrots
hier al vanaf 14 weken een melkfabriek ! moet elk anderhalf uur zeker de zoogcompressen vervangen ze lekken anders gewoon door , snacdht moet ik der 3 dubbel insteken en dan nog heb ik sochtends natte plekken .
hahaha wat kunnen we dan blij en trots zijn met geke dingen he!!! HOIIIII ik word dik en jij: jeaaah ik lek melk hahaha ook maf, ik zit nu te wachten op veel pijn, want dan begint mn bvaling en komt de kleine... wie wacht er nu met smart op veel pijn hahahaha (zal tijdens de bevalling wel denken, SHIIITTT en DIT wilde ik ) hahaha
Heb het ook al een week of 10 zelfs 1 keer gehad me dochter van 4 had een driftbui en me bh was toen nat.
dat is voormelk. ik had het bij de vorige zwangerschap vanaf 18 weken. vanaf 24 weken moest ik met 2 handdoeken slapen onder mijn borsten