Huh? Film? Op tc deden ze het gewoon voorkomen alsof het de 1e aflevering van het nieuwe seizoen was. Ik vond het ook nogal vaag.
Eerste aflevering was de laatste van het vorige seizoen en de tweede het eerste deel van een tweeluik (1e aflevering nieuwe seizoen). Ik denk dat we in de loop van de weken wel meer duidelijkheid krijgen over de tijd die er tussen zit. (overigens gebeurt er volgende week in de eerste aflevering wel iets onverwachts heb ik per ongeluk gelezen op internet toen ik ging lezen waarom de overgang zo gek was...
Vertel friezinne of waar heb je dat gelezen. Wat ik trouwens gek vond was dat de vader ineens weer fit was
Ja wij hebben de seizoenen op dvd dus zijn nu bezig met het laatste seizoen ! TrotseMamaVan en BabyR hebben jullie tussen seizoen 2 en 3 wel de film gezien? Want die hoort er tussen
Ja, daar snapte ik ook niks van In de eerste aflevering stuurde hij op het einde een sms naar Hanna met "help me" en zij gaat met de auto naar hem toe, die auto ontploft en dan is het afgelopen.... beginnen ze de tweede aflevering (dus deel 1 van de film) met te vertellen op de medaille uitreiking, dat ze het auto ongeluk heeft overleefd en dat alles beruste op een misverstand (het doodschieten van die sekteleider) maar ze zijn er niet meer op teruggekomen waarom die vader een noodsms heeft gestuurd en die vader staat daar ineens fris en fruitig te klappen voor zijn dochter
Code 37 (film) - Wikipedia Film is inderdaad "de nachtwacht" vorige week eerste deel, dit weekend deel twee
Hij weet er iig wel meer van denk ik. Want hij was niet blij toen ze zei dat het nu pas allemaal begon.
Dat kan toch niet ? Want hij belde dat ze over een uur in het Kremlin moest zijn en meteen reed ze naar haar vader, daarna is hij niet alleen meer geweest