Wordt Code 37 niet meer uitgezonden???? Weet iemand er iets meer van? Zooooo jammer! Wil weten hoe het afloopt....
Up! Ben weer helemaal bij met afleveringen kijken (wij nemen het altijd op omdat het zo laat komt....) Maar ik word met de week nieuwsgieriger naar de afloop!
Code 37 staat vanavond niet in de tv gids. Kan zo snel ook niet vinden wanneer het wel komt. Zie wel dat er eigenlijk nog 3 afleveringen moeten volgen. Wie weet wanneer het op tv komt?
Gdvr wat een rot streek zenden ze niet eens meer een hele serie uit bij rtl! En nu? Weten we de ontknoping niet
Stom he. Baal enorm. De vader van Hannah is dood...en nu.... Hoop dat ze snel de laatste 3 afleveringen uitzenden.
Ik heb RTL hierover gemaild. Dit kreeg ik als antwoord RTL wilde de laatste drie afleveringen van Code 37 voorafgaande aan het vierde seizoen uitzenden. Helaas komt er geen vierde seizoen van de serie. Omdat de programmering van oktober en november al was gemaakt, kan RTL de resterende afleveringen pas in december uitzenden. Momenteel worden de afleveringen met spoed ondertiteld en zullen deze week worden geplaatst op RTL XL. RTL zal de afleveringen twee weken gratis aanbieden. Wij hopen u hiermee genoeg te hebben geïnformeerd. Kijken dus
Fijn dat je er achteraan hebt gemaild Mosterd!! Ze staan erop! Nog 3 afleveringen te bekijken.... Joehoeeee!
Hey! Kijken jullie in nederland naar code 37? op de vlaamse tv is deze serie al een jaar voorbij! ik weet hoe het afloopt
Ja niets zeggen hoor.. Het was afgelopen zondag niet op tv. En dus missen we 3 afleveringen. Die dus de ontknoping prijs geven. Ben benieuwd!