Hallo allemaal, Wij willen begin oktober een weekje op vakantie naar de Canarische eilanden (waar weet ik nog niet, heb je tips dan hoor ik ze graag) Maar nu zit ik met het volgende, moet ik de kinderwagen wel of niet meenemen? We hebben nl geen buggy. Ik heb wel een draagdoek maar mijn man wil toch ook wel de wagen meenemen, alleen ben ik zo bang dat hij dan stuk gaat ofzo. Ik wil liever geen buggy aanschaffen, want ik naast dat ik die dingen ontzettend onhandig en lelijk vind zijn ze ook nog is best duur voor een fatsoenlijke buggy en vind het daarom voor alleen de vakantie een grote uitgave. Wat is jullie ervaring met het meenemen van de kinderwagen en hebben jullie tips hoe ik dat aan kan pakken? Ik kon op internet geen reishoes/tas oid vinden voor onze kinderwagen. Wij hebben trouwens een quinny moodd. Alvast bedankt voor de tips!
Kan je niet op marktplaats een goedkoop ding kopen...? Hell no dat ik mn goeie kinderwagen mee zou nemen en zeker niet als het de enige wagen zou zijn die ik heb... Heb je ze wel eens zien smijten met die dingen... Op vliegvelden.. In bussen...
Nee, je vaste wagen zou ik nooit meenemen op vakantie. Een buggy is echt handig hoor. Ook als je kindje straks ouder is. En zo duur nu ook weer niet. Let wel op dat je dan eentje koopt die ook plat kan. Ik denk echt dat je er heel veel plezier van hebt op vakantie. En jullie zullen toch wel vaker gaan de komende jaren. En je zou hem ook nog bij je ouders/schoonouders/oppas neer kunnen zetten na de vakantie. En als je hem niet meer nodig hebt verkoop je hem weer door op marktplaats.
Ik denk dat het toch handig is om er eentje via MP aan te schaffen. Straks is het bloedheet en dan loop je de hele dag met Nova tegen je aangeplakt whaha Ben iig bang dat je spijt gaat krijgen als je er geen meeneemt. Wel heel lekker zeg!
Kun je niet een buggy van iemand lenen? Ik zou echt niet zonder een wagen kunnen met een baby van die leeftijd, en al helemaal niet in een warm land!
Ik zou echt wel een buggy meenemen. Met de kinderwagen wordt net zo omgesprongen als de koffers, ruw dus. En die zien er elk jaar na een vakantie minder mooi uit. Wij hebben wel een buggy aangeschaft (babyzen yoyo) en die kon zelfs in de handbagage. Het voordeel van een buggy is dat je hem tot de gate kan meenemen. Stel dat je vertraging hebt is het wel zo fijn als je kind in de buggy kan slapen. De wagen moet je al afgeven bij het inchecken.
Hier zowel op zomer als winter vakantie altijd de wagen mee gehad. Hier slaapt onze dochter het beste in en loopt voor ons ook het lekkerste! In totaal nu 2 zomervakantie en 2 wintersporten mee genomen. Ideaal.
ook ik zou een buggy aanschaffen toen wijn naar cran canaria gingen heb ik er extra 1 aangeschaft eigen merk van prenatal was toen 70 euro. en hij kon helemaal plat. we hebben hemecht jaren gebruikt want met 2 jaar vind ik de wagen niet meer handig. en ook gewoon voor ff de stad in of naar een dierentuin zijn ze handig. inmiddels heb ik nu de tweede want de eerste heeft het begeven na 6 jar gebruik. deze was wle wat duurder maar je hebt ze ookvaak bij bijv kruidvat. vor 40 euro heb je dan een standenbuggy dit zijn dan vaak wel kleintjes maar voo alleen en vakantie dus niet erg. qua vakantie adres , wij zaten om parqeu christoball in playa des ingles. erg mooi en schoon bungalowpark.je vind er geen kauwgommetje of peuk of wat dan ook op de grond. de kleine kan dus echt overal lekker over de grond rond kruipen en doen. echt ideaal vonden wij
Ik zou in het vliegtuig nooit mijn kinderwagen meenemen. Daar wordt hartstikke ruw mee omgegaan. No way dat ik dat met mijn Stokke laat gebeuren. Ik had al een cheape buggy, maar dat ding loopt voor geen meter, dus heb ik speciaal voor de vakantie via Marktplaats een Quinny Zapp gehaald. 35 euro en hij is bijna nieuw! (Heb ik wel mazzel mee gehad trouwens) Zit een reistas bij, dus ook nog ideaal! Ik weet niet wat voor kinderwagen je hebt, maar Stokke heeft bijvoorbeeld ook een soort reistas.(prampack) Die kan je vaak wel ergens huren. Dat zou misschien ook een optie zijn.
Bel naar vliegmaatschappij Het verschilt per hun regels. Ik heb niets met paraplu buggys zal nooit kopen dus met klm gebeld en volgens hun regels gaar dat altijd als afwijkende bagage kinderwagen of buggy dat wil zeggen dat je tot gate meeneemt en daar beslissen ze of het bij jassen past of in bagage gaat. We nemen nu onze armadillo mamas papas gewoon mee en we zien het wel. Schade wordt gedekt en krassen komen niet zo snel daar en als wel niet erg.
Wij vliegen tot nu toe wel altijd met de kinderwagen, slaapt N prima in en vinden wij dus wel handig met uiteten s'avonds enzo. Wel vervoeren wij hem in de transporttas. Zou hem dus wel meenemen of inderdaad kijken naar een buggy op mp. Met zulk warm weer is het voor jullie beiden niet lekker denk ik, om de hele dag te dragen..
Ik zou toch een goedkope of 2e hands buggy aanschaffen. Is echt ideaal voor in het vliegtuig en voor op vakantie. Zou het zonde vinden als er iets met de gewone wagen zou gebeuren en is veel onhandiger. Wij zijn naar Spanje geweest en had echt niet zonder gekund.
Ben nu druk aan het rondzoeken op mp maar tot nu toe nog zonder succes, vind de wagens op mp nog erg duur voor dat ene weekje dat ik deze ga gebruiken. (Ga in nl sowieso geen buggy gebruiken want dat vind ik zonde van m'n mooie en fijne kinderwagen) Ga van de week naar een toppie flow? Buggy kijken, iemand ervaring mee?
Gewoon lekker je kinderwagen meenemen! Hebben wij ook gedaan en is helemaal netjes terug gekomen. En daarnaast je heb neem ik aan een reis verzekering. Mocht hij stuk gaan. ..... juist!
En een gewone hele goedkope à 29,- of iets bij kruidvat (niet verstelbaar) misschien iets duurder met wel een paar standen: kun je later ook mooi op de fiets gebruiken bijvoorbeeld? Zou zelf nooit mijn gewone wagen meegenomen hebben en die paraplubuggy: nee ik gebruik hem niet veel, maar soms is hij hier toch wel handig gebleken.
Wij hebben gewoon een reistas gekocht, via MP. De kinderwagen er goed ingepakt, kon niks mee gebeuren en dat is dan ook niet gebeurd. In 1 vakantie zeker 8x vervoerd met het vliegtuig. Ik zou hem gewoon meenemen, heerlijk voor jullie en voor jullie kindje. Tijdens het wandelen kun je daar ook lekker je rugtas/luiertas in kwijt. Maar het ligt ook wel aan wat je allemaal doet tijdens de vakantie. Mijn man maakt graag foto's met zijn goede camera. Dan heb je een camera om je nek, een rugtas/luiertas met eten, drinken, zonnebrand enz. De ander moet dan de kleine dragen.
Goede transport tas en gewoon meenemen. Voor jullie fijn maar voor jullie kleintje ook om lekker te kunnen zitten en vooral slapen.
Onze kinderwagen is gestolen door transavia op de HEEN reis. Dat was mooi kut. ik zou kijken of je naar een hotel kan gaan waar ze het verhuren. Wij hebben gelukkig bij ons hotel 1 kunnen huren. Niet echt prachtig maar ach Wij zijn naar lanzarote geweest hotel dream gran castillo. Kan ik je wel aanraden
Ik zou een PramPack reistas huren voor je kinderwagen via marktplaats, of een goede buggy huren, zoals een Maclaren of Koelstra. Gammele Kruidvat buggies ben ik geen fan van. Kijk maar eens op de site van Kids Travel Service voor verhuur van allerlei vakantiespullen.