Wie heeft er belang bij de zegeltjes van de plus voor de pannen?? Ik heb hier 62 zegeltjes liggen dus behoorlijk wat Als je kans wil maken op de zegeltjes schrijf hieronder een reactie, dus geen PB!! Morgen avond zal ik 1 van jullie blij maken met de zegels, dus iedereen heeft evenveel kans. Ik doe van iedere naam 1 lotje in een emmer en pak er 1 uit. Morgenavond om 7 uur zal ik hier de winnaar neerzetten, en die krijgt ook een PB van mij.
Ah wat lief. Ik heb er nog 9 nodig om mijn moeder blij te maken met de grote wok. Dus ik hou me aanbevolen.
Ik spaar ze ook. Wat lief van je en wat fijn dat er nog mensen zijn zoals jou die ze weggeven. Op marktplaats vraagt men grof geld voor deze zegels. Ik zou er net als de rest erg blij mee zijn!
Ik heb er ook nog 90 (waarvan 80 al opgeplakt), dus mocht iemand nog wat nodig hebben, pb me maar. Edit: ze zijn gereserveerd!
Is er hier geen topic voor? Ik doe nooit mee aan zulke dingen, maar soms kom ik wel aan het bedrag en ik help graag anderen ermee, Als we nu een soort topic ofzo openen met sparen zodat we kunnen ruilen of weggeven zou leuk zijn, gaan mijn zegeltje niet verloren ... (geef ze ook vaak aan andere klanten, maar soms is er verder ook niemand die ze spaart)
Dat is een leuk idee Maar dan zou het mooier zijn om er een aparte rubriek van te maken in forum algemeen (idee moderators??) Ik heb het juist zo gedaan dat ik er 1 iemand uitpik vind ik wel net zo eerlijk zo heeft iedereen net zo veel kans, sommige kennen elkaar omdat ze hier al langer zijn op het forum en sommige mogen een ander niet, dan heb je pech. of je bent net te laat, en ze zijn al vergeven. En op marktplaats daar vragen ze i.d.d. echt veel voor, dan worden het weer dure pannen. Ik kan wegens omstandigheden niet de pannen ophalen, anders had ik er ook wel heel graag voor willen sparen. (ik laat de boodschappen ook bezorgen) Dus als ik er een ander blij mee kan maken dan doe ik dat graag. Ster 27 ik neem aan dat jij geen kans hoeft te maken op de zegels? aangezien je ze hier in dit topic ook weeggeeft
http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-gevraagd/545094-pannenzegels-plus-wie-heeft.html#post17849404 Deze helaas kijkt er bijna niemand daar maar wist niet waar het anders hoorde.
Ik heb die helaas niet gezien, zou niet eens weten waar de te koop gedeelte staat. Maar zoveel mensen hebben nog niet een berichtje geplaatst hier, dus de kas is nog groot, en hoop dat ik ze deze week ook weer krijg bij de bestelling, dan heb ik er weer wat om weg te geven