code oranje

Discussion in 'De lounge' started by Lovely83, Dec 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Hoe gaan jullie dat morgenochtend doen?
    Mijn kids moeten naar school en dat moet ik waarschijnlijk lopend doen, durf met sneeuw absoluut niet te fietsen. De school van mijn zoon is wel te doen, die van mijn dochter is wel een eind lopen denk met de sneeuw wel een half uur.
    Zet zoiezo de wekker maar wat eerder en dan maar zien hoe het morgen is!

2. MHMW

MHMW Niet meer actief

Zal wel meevallen denk ik.

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Kind op de slee zetten?

Gelukkig is mijn dochter vrij van de psz. Net op tijd snowboots op de kop weten te tikken, dus lekker buiten spelen denk ik maar....

4. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

Feb 19, 2012
    3,224
    525
    113
    Wij moeten morgenochtend naar de vk, tis niet heel ver bij ons vandaan maar helaas is lopen geen optie met bedrust en BI dus zullen wel met de auto moeten. Manlief heeft ookal geopperd om met de brommer te gaan samen met voetjes ernaast zegmaar... Weet alleen niet of ik daar zo blij mee ben.. Laten we het er maar op houden dan mannen niet zo slim zijn wat dat betreft!!!

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Denk ook wel dat het meevalt, is vaak zo als het zo word aangekondig.
    Maar bereid me wel vast voor, voor het geval ;)

6. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    KNMI geeft weleens vaker bepaalde codes af die niet helemaal kloppen.
    Maar toch neem ik het zekere voor het onzekeren en zet optijd mijn wekker voor morgenochtend.
    Ik stap ook echt niet in de auto of op de fiets als het heeft gesneeuwd, dus ik ga lopend naar mijn werk. Gelukkig maar een halfuurtje lopen, dus is wel te doen.

Succes voor iedereen morgenochtend en wees voorzichtig.

7. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    zogauw knmi met codes gaat strooien gebeurd er hier niets... dus ik ga er vanuit dat het morgen net zo groen is als vandaag :)

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik breng mijn zoontje dan lopend weg en niet op de fiets. Verder hoop ik dat de NS niet al te veel problemen heeft zodat ik gewoon op m'n werk kan komen :p

9. MHMW

MHMW Niet meer actief

Als ik jou was zou ik nu nog de trein pakken wil je op tijd komen. NS raakt al in paniek door een paar bladeren.

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

Hier hebben de scholen sneeuwvrij gegeven. De brandweer heeft de melding gekregen dat het vanaf morgen 5 uur. 13 uur lang gaat sneeuwen

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Man moet werken... Zit me niet zo lekker.. Ik zal misschien even buiten gaan kijken met j maar niet ver zit met lichaam wat niet zo lekker werkt

12. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Hier net zo ... als ie pech heeft moet hij veel de weg op. Nou is mijn ervaring gelukkig dat als ze die codes afgeven 't hier altijd meevalt :).

Voor iedereen die er morgen doorheen moet en veel sneeuw heeft succes!

13. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Mijn man is vannacht bij mijn ouders blijven slapen. Zij wonen in de stad waar hij werkt. Anders zou hij dik 55 km moeten rijden nu maar 10. Hopelijk is het s middags wanneer hij terug naar huis moet wat beter te doen.

Hier zou ik de verjaardags boodschappen voor zoon zijn verjaardag gaan doen, wilde naar een dorp verderop maar in onze oude Opel corsa zonder winterbanden over een lange dijk langs de rivier vrees ik dat ik dat niet ga doen!

14. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik ga nu op weg naar mijn werk. Ik ga een half uur eerder weg. Het sneeuwt hier nog niet...

15. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Hmmm ik werk bij de thuiszorg en ga over een uur werken.. Maargoed het regent hier alleen,..

16. cocko

cocko Fanatiek lid

Apr 21, 2011
    3,594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Succes allemaal en doe voorzichtig. Zit 'm te knijpen, manlief gaat over een uur weg en moet een uur rijden naar z'n werk.. had gezegd: blijf thuis werken maar nee hoor, eigenwijs... en er is nog geen sneeuwvlokje te bekennen dus dan gaat ie echt! Hoop dat ie vanmiddag wel een beetje op tijd thuis is, haha maar als je dat hoopt, mislukt zoiets natuurlijk.

17. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Iedereen voorzichtig.
    Ik zit ook in de zenuwen. Manlief vertrekt zo naar zijn werk met de auto en ik vind het maar niks. Dat wordt tot 6 uur in de zenuwen zitten.
    Ik moet alleen de hond uitlaten vanmiddag en even langs mijn zus die bij me in de straat woont. Moet nog wel lukken met spikes onder m'n uggs (m'n stevige schoenen met rubberen zool krijg ik niet aan door het vocht).

18. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Hier was een uur geleden ook nog niks gevallen. Heb ook niet het idee dat er nu al wel wat ligt!

19. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Misschien kun je N. achterop de fiets zetten en met de fiets aan de hand gaan lopen?
    Dan hoeft ze zelf niet zo ver te lopen en kun je eventueel nog een stukje fietsen als get mogenlijk is.
    Hopelijk valt het mee, hier sneeuwt get in ieder geval nog niet.

Mijn broer vertrekt vanochtend naar miami, hoop dat hij op schiphol komt en dat zijn vlucht gewoon door gaat!

Voorzichtig channes! Het sneeuwt hier inderdaad nog niet, maar het kan wel glad zijn!
    Die afrit achter de flat was gisteren al spiegel glad!

20. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Wat een ophef! Had het helemaal gemist, dacht er valt een beetje sneeuw... Komt vast goed! De slee staat in de gang haha. Verder morgen vrij dus zie het wel....

Share This Page