ik moet vanmiddag met de trein naar amsterdam (vanuit midden van het land) voor een concert vanavond... Hoop dat de treinen nog een beetje rijden... HIer sneeuwt het nog enorm, ook al een dikke laag gevallen
Ik ben vanmorgen op de fiets gegaan, met kind voorop en kind achterop. Ik vond het nog net te doen, maar kneep 'm af en toe wel. Vooral als je net een windvlaag pakt van opzij, dan zwiep je ineens een halve meter naar links. En het was ook wel wat gladder dan ik fijn vind... Voor de rest blijf ik thuis vandaag, heb echt geen zin om met de auto op pad te gaan. Vanmiddag hoop ik de kinderen met de slee te kunnen ophalen.
hier sneeuwt het ook non stop! wordt ook alleen maar meer, gelukkig hoef ik er vandaag niet uit maar manlief moet nog vanuit het werkj naar huis, bandjes zijn vrij kaal dus knijp hem eigenlijk wel een beetje a.s. woensdag konden we pas bij de garage terecht voor nieuwe banden dus hopelijk valt het volgende week wat mee..
Ik moet straks nog richting werk, moet om 14:30uur beginnen en noral grsproken een 45 min rijden en ach ik zie het wel rustig die kant op en het komt wel goed... Moet dan vanavond/ vannacht weer terug rijden na 23:00uur ben wel benieuwd hoe het dan is... Maar ook daar maak ik me niet druk om... Anders rijd ik wel met een slakkegangetje naar huis...
Er ligt hier wel sneeuw maar het is vooral blubber sneeuw. En het smelt al weg dus vind het hier mee vallen. En het dus blubbersneeuw niet leuk om mee te spelen.
hier ligt bijna niets.. alleen maar natte sneeuw, kids kunnen er niets mee, en het meeste is al weg eigenlijk zonnetje schijnt hier nu zelfs en dus alleen prut op de weg liggen, wel daardoor gladder dus wel minder fijn natuurlijk...en ook m'n natte schoenen en sokken vond ik niet zo fijn daarstraks hahaha dus toch echt m'n snoowboots wel nodig in die natte bende.
Het is hier nu ook gestopt met sneeuwen. Ik twijfel wel of ik naar m'n afspraak zal gaan vanmiddag; het is maar een half uurtje rijden en over een drukke weg. Maar als het gaat vriezen gaat het natuurlijk heel glad worden.
Code Oranje ?? Kom op zeg, dat hebben ze ook voor hier uitgegeven maar sneeuw is weg, het regent niet, sneeuwt niet, is echt weer stress veroorzaken wat niet nodig was. Flauwekul ook altijd.
Valt nog een beetje lichte sneeuw, maar op de straten is het al een derrie. Vanavond gaan we toch maar niet op pad. Ben veel te bang dat het heel glad gaat worden als deze natte derrie aan gaat vriezen.
beter een keer te veel dan te weinig, want als iedereen vast staat, dan zitten ze ook te janken dat ze hadden moeten waarschuwen... tis nooit goed
nou mijn man zit op de vrachtwagen en vind het toch niet echt fijn en die is echt wel wat gewend en is blij dat er serieus gewaarschuwd is, de mensen rijden in ieder geval een stuk voorzichtiger
Het is natuurlijk goed dat ze waarschuwen als het gevaarlijk dreigt te worden. Hoe minder ongelukken hoe beter uiteraard! Maar... In Scandinavië, Rusland, Alaska etc. zouden ze volgens mij uit hun broek scheuren van het lachen als ze de paniek hier zouden zien. Een paar cm sneeuw en heel Nederland ligt letterlijk plat. Mensen gaan ineens belachelijk rijden, overal een massale running op snowboots en het hele openbaar vervoer is ontregeld. Voor hen is dit gewoon een voorjaarsbuitje