Trouwens bij Wehkamp is nu 4 pakken halen en 3 betalen. De korting van lekker leven invullen en er gaat nog eens 10 eraf en je hebt 4 pakken in huis waarvan 2 gratis!!
Hier werkt dat dus niet. Hij accepteert de code wel, maar er blijft dan een koreting van 10 euro staan :x
Bij truus alleen als je ook een code hebt die 2 pamper bonnen heeft, anders niet. Bij Wehkamp krijg je maar 1x korting, maar heb niet geprobeerd om deze 2x apart te bestellen.
net geprobeerd bij de wehkamp maar dat gaat niet. Is ongeldig zegt ie dan. Ik heb net 4 pakken besteld voor 10 euro whaaaa volgens mij een fout op de factuur staat wel dat ik 4 pakken geleverd krijg. Ik ben benieuwd
ik heb zojuist 4 pakken luiers voor 19.95 besteld En ze hebben nu de actie dat ze gratis worden thuis bezorgd!!!!
ikheb nu een bestelling geplaatst, en had nog in mijn administratie de 10 euro van LIHL staan...maar die is er nu niet af gegaan. krijg ik die korting pas te zien bij de acceptgiro? of heb ik toch pech? wie weet dat?
Had ik ook. Ik had mijn bestelling geplaatst en wilde nog ergens voor kijken. Toen pakte hij de code niet meer. Dus ik bellen naar de klantenservice en die vertelde mij dat ik de code al heb afgeschreven en dat dit als een tegoed op mijn rekening staat bij Wehkamp. Dus als ik nu een bestelling zou plaatsen, die 10 euro er vanzelf afgeschreven wordt. Als je ook in je account kijkt bij mijn administratie ( staat ergens onder mijn betaalgemak), zie je dat er 10 euro bij af staat. Dat is dus je tegoed.
ja die heb ik ook zien staan....maar nu op mijn bestelling bevestiging staat het niet. hopelijk wel met de betaling met acceptgiro! thanx voor de uitleg!
Ik heb inderdaad hetzelfde, heb via ideal betaald en maar 9,95 betaald terwijl ik wel 4 pakken op de factuur heb staan... Misschien dat er nog een acceptgiro bijzit voor die 10 euro?
De prijs op de acceptgiro klopt niet altijd! Als alles geleverd is, kun je het beste even kijken op mijn wehkamp.nl Daar staat in je overzicht het juiste bedrag dat je nog moet betalen. Bij mij stond op de acceptgiro het bedrag van voor de korting en in mijn administratie het juist bedrag.
maar ik hoor geen rekening achteraf te krijgen. heb namelijk via ideal betaald. En verder geen maandelijke gedoe bij de wehkamp