Mijn dochter heeft last van zonne(brand) allergie. Inmiddels heb ik thuis een hele rij met producten staan die eenmalig gebruikt zijn en waar ze neit tegen kan. En we blijven maar proberen. Dit alles kost bakken vol geld natuurlijk. Nu hoor ik positieve verhalen over ultrasun. Helaas zijn hier geen proefmonsterjes van verkrijgbaar. Bij de fabrikant krijg ik geen gehoor. Nu zoek ik eigenlijk een mama die zo lief wil zijn bv. een bijna lege tube of een beetje in een ander tubetje oid op te willen sturen(of ophalen als het in de buurt is) zodat ik het eerst kan testen voordat ik weer een product van 20 euro aanschaf. Is er iemand die me hierbij kan en wil helpen?
Waarom ga je niet naar Etos? Als je het koopt en het bevalt je niet kan je het altijd terug brengen ( krijg je geld terug). Is de onvoorwaardelijke kwaliteitsgarantie van Etos. Heel misschien hebben ze ook wel van die kleine bakjes waar ze wat in kunnen doen. ( Doen wij bij ons filiaal ook wel eens )
Sidmick, ik heb nog niets gehoord maar ik moet m morgen zelf kopen voor joey. PB me even je adres en dan zal ik je wat opsturen!
Heb even snel gekeken op het spul dat ik had staan, dat is inderdaad Ultrasun. Ik wil je er wel wat van opsturen als het TruusdeMier niet gelukt is ofzo... dan hoor ik het wel.
Wat lief van jullie. Als het geod is is er een beetje van Truusdemoer onderweg. En nu maar weer wachten op de zon!