Mijn zoon begint met zingen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door annetske, 6 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Wat leuk! mijn zoon gaat zingen haha. Hij zingt nu steeds het liedje van Nijntje. Zingt de hele tijd Nijne Nijne! en dan op de melodie. En zo net zong ik het liedje van Bumba En nu zingt hij dat ook haha. En een auto van hem zingt het liedje van Ald mc Donalds nu zingt hij steeds Hija Hija Ho! :D dat de CD met kinderliedjes moet maar uit de kast worden gehaald ;)

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wat schattig! Hier ook een muzikaal dametje, (tja, met een zingende mama en een gitarende papa...) die af en toe ineens een stukje melodie ergens vandaan plukt, maar nog niet gericht. Ik zit hier echt te wachten op de dag dat ze echt gaat zingen! :)

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Zonet was hij aan het spelen met zijn trein, dus ik zong Kedeng kedeng Oehoe nu zingt hij steeds Anongenong Anongenong Oehoe haha. Hij begint het nu echt na te doen zo lief.

4. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

oh ik kan niet wachten tot die van mij dat gaat doen, lijkt me helemaal geweldig :D

5. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Leuk he!!! Merel zingt ook echt de hele dag. Gisteren was ze met papa naar de bouwmarkt. Ze zong alle sinterklaasliedjes die ze kende. De mensen in de winkel allemaal lachen :). Zelfs voor ze gaat slapen zingt ze vaak nog een liedje en wordt ook zingend wakker. Zou me verbazen als ze geen zangeres wordt :)

6. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Mijn dochter is nu 2 en zingt ook heel vaak en heel veel. Vooral als ze wakker wordt.
    Op dit moment ligt ze in bed maar in plaats van te middagdutten zingt ze: ´dag sinterklaasje, dahag dahag...´ en dan 100 keer...

7. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Celeno vindt zingen ook erg leuk en ik hoor hem ook vaak zingen, alleen is het nog in een eigen taal whahaha :p

8. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Leuk leuk!!!
    Mijn meisje zingt in haar eigen taaltje de sterren van de hemel!
    Ze kent maar een paar woordjes en dus maakt ze er een eigen leidje van;)

Deel Deze Pagina