Ik betaal de gemeente belastingen/heffingen altijd in 1 keer iets van 1100 euro bij elkaar. Betalen jullie dit altijd maandelijks? Zo ja, waarom? (Ik snap best dat er meiden zijn dat het wel maandelijks moeten betalen)
Sinds dit jaar is het bij ons standaard in 12 termijnen. Tenzij je aangeeft het in 1x te doen. En ik doe het in 12 termijnen omdat ik dat makkelijker kan missen als in 1x het complete bedrag.
Ik doe het een beetje ingewikkeld Stort het hele bedrag op een spaarrekening en dan betaal ik daarvan in termijnen. Kan ik zelf de rente trekken ipv de gemeente Vul in dat elke maand het aflos bedrag automatisch op mijn betaalrekening komt, dus hoef verder nergens op te letten.
ik geloof dat wij het in 8x mogen betalen.. Waarom? geen idee eigenlijk gaat hier automatisch tot je zegt dat je het in 1x wil betalen.
Ik betaal het altijd in een keer, vind het vervelend als ik daar elke maand aan moet denken. Ik vind het altijd prettig als rekeningen betaald en weg zijn.
Wij betalen in 10 termijnen (de eerste 2 maanden van het jaar betalen we niets...geen idee hoe ze daar op gekoken zijn). Dit is zo'n 75 euro per maand en dat vind ik veel fijner dan 750 euro in een keer! (we betalen dus sowieso wel minder dan jullie zie ik..)
we deden het altijd in 1x maar vanaf dit jaar gaan we het per maand doen, tis gewoon teveel om in één keer te betalen. wij zijn trouwens rond de 800 euro totaal kwijt.
Hier ook in 10 termijnen..... Betaal 1000 euro. Maar meestal doen wij een beetje raar, de eerste 5 in termijnen en dan betalen we het overige brdrag in een keer zodat we klaar zijn met die rekening
Er zijn bij ons 2 vervaldatum voor het gehele bedrag, ik betaal voor beide vervaldatums de helft, dus eigenlijk in 2 termijnen, betaal ze ook 1 dag voor de vervaldatum