Mijn vader is geen politie in pak die belachelijke bonnetjes schrijft Mijn vader is eerlijk en recht door zee en Zal Mij eerlijk zeggen als het niet zo veel is ! Die zou zeggen et is niet afgrijselijk veel maar coke is elk snuifje al niet goed Dus zo duhhhhh zoals jij het zegt is het ook niet
Ik weet het uit ervaring en een gram is echt niet zo veel. Wel in één keer maar niet voor een hele avond/nacht. Dat neemt niet weg dat ik elke kruimel te veel vind voor een mama.
Om je zinnen te verzetten kun je ook andere dingen doen dan coke snuiven, je klem zuipen, je stoned roken of wat dan ook voor VERDOVENDE middelen. Geen idee wanneer het een en ander is uitgewerkt. Maar als iemand onder invloed van wat dan ook zij/haar kind ophaalt dan spoor je echt niet, en kun je denk ik niet adequaat reageren als het kind onwel wordt oid. Lekker voorbeeld geef je dan aan je kind af, hoe jong of oud dat kind dan ook is. Ga lekker naar een kuurcentrum ofzo, bioscoopje lekker eten. Dan kom je heerlijk voldaan weer thuis en heb je genoeg energie om voor je kind te zorgen.
Nee klopt een gram is niet zoveel hoor. Meestal als je op zo'n feestje zit dan maak je 2lijntjes en dat is soms al een halve gram. Pak maar is een gram meel/suiker. Tuurlijk vind de politie dat teveel maar wat weten die nou werkelijk ? Want ze mogen het niet gebruiken Het gaat hier niet over die gram,maar over haar gebruik samen met de bv dat is super onverantwoord. En vind het ook te erg voor woorden dat je daar aan kan denken voor je die lijn opsnuift. ik bedoel je weet toch dat thuis je kleine honger heeft, je hoort daar van te genieten. Als ze dan over stapt op fv dan kan ze bijvoorbeeld een keer los gaan, maar dan wel die kleine ergens anders tot ze weer helder kan na denken.
@mejojo. ja het gaat hier over 1 nacht dan is 1 gram helemaal niet zoveel. In 1 x wel maar dit gaat over een nacht... Maar goed ik geloof adt ik me maar even er buiten ga houden want heb geen zin om tig keer hetzeflde te moeten herhalen.
Drenken we in dit topIc toch nog Hetzelfde haha ik zat hetzelfde te denken over dat ik me er verder maar buiten ga houden
Weet je wat ik het aller meest bizar vind Hoeveel vrouwen wel niet weten hoeveel een gram coke is en hoelang je ermee kunt doen en hoeveel lijntjes eruit te halen valt En ik maak me zorgen als ik eens een paracetamol neem mmmh rare wereld liefs paula
Meiden: het valt me op dat de TS nauwelijks meer reageert. Misschien moeten wij het dan ook maar laten voor wat het is. Alles is wel gezegd. De vraag is wat ze ermee gedaan heeft; dat willen we natuurlijk wel graag weten. Is ze gestopt met de bv. Was er iemand thuis die niet onder invloed was. Is ze een regulieren gebruiker.....maar dan nog. We kunnen er toch niks mee. Behalve onszelf frustreren.
Ik heb niet alles gelezen. Maar je weet niet of je coke snuift. Je dealer zegt dat hij coke verkoopt. Het kan van alles zijn en er kan van alles inzitten. Geen bv meer geven en na gaan denken wat je met je lichaam en met je kind doet.
Arm kind! Als ik wist wie het is en waar ze woont had ik de kinderbescherming gebeld om ervoor te zorgen dat het kind een beter huis krijgt.
Inderdaad! En als je nou wat goeds wilt doen, ipv hier een topic over openen NieuwWolkje, dan zou je zelf de kinderbescherming hiervan op de hoogte moeten stellen! Of vind je dit normaal van je vriendin?
Ik vind het eigenlijk nog het meest zorgwekkend dat ze zegt 'ik heb me al zolang netjes gedragen' (het kindje is 4 maanden? dus om precies te zijn, een jaar en een maand?) en dat je dan als verse ouder, die zo blij hoort te zijn met een gezonde baby, überhaupt denkt aan extreem losgaan, laat staan om ff een gram coke naar binnen te snuiven! Een jaar en een maand en dan al zo snakken naar 'losgaan'.. Dat belooft voor de komende 20 jaar... Uit een gram coke haal je ongeveer 8 tot 10 lijntjes. Over een hele avond genomen is dat veel, maar niet extreem, ook niet wanneer je dit eenmalig doet. Wanneer je het gebruikt heb je steeds behoefte aan meer, dus elke 45 min een lijntje is opzich niet vreemd. Overigens raak je van coke niet van de wereld, maar ben je juist enorm scherp en alert en blijven storende gedachten uit je hoofd, je kunt bijvoorbeeld perfect leren omdat je je zo goed kunt concentreren Dit even ter info over coke omdat ik een hoop discussie zie over de drug zelf, totaal off-topic want ik vind het totaal kansloos dat een moeder welke drug dan ook gebruikt. Ik zelf heb op mijn 19e gewoon wat willen uitproberen om te weten wat het is en waar ik over spreek, heb het ook nooit gebruikt tijdens stappen ofzo, maar redelijk doelgericht thuis, om het effect te voelen. Had van coke iets heel sterks verwacht, maar dat was niet zo, alcohol heeft een sterker effect iig En toch vind ik dit vele malen erger dan wanneer deze moeder dronken was geweest.
Als je vlak na je zwangerschap niet omvalt van 1 gram coke, dan ben je behoorlijk verslaafd, dus: weghalen die baby totdat de moeder clean is.
ik moet trouwens eerlijk zeggen dat ik pas na googlen erachter kwam hoeveel een gram coke is. Ik had er dus geen benul van. Zitten hier veel ervaringsdeskundigen, of hoe weten jullie dat een gram zoveel is
Verschrikkelijk zulke mensen.. Maar nu een vraag,sommige zeggen ; kinderbescherming op af sturen. Kan dat wel zomaar? Heb je daar geen bewijs voor? Graag zou ik willen weten hoe of wat. Ik ken in mijn omgeving ook mensen die aan zulke praktijken doen,vroeg me ook af wat mensen daar aan konden doen... Voor info evt PB.