Nou ik hoef niet te twijfelen of het licht bloedverlies is en dus nog een piepklein kansje of zoiets....ik loop dus echt letterlijk leeg.... Al die voorgaande keren was er heel weinig bloedverlies, ook vorige maand toen het ook erg warm was. Nu is het echt superheftig en heb flink kramp in mijn buik, vooral als ik wat ga doen hier in huis... Dit herken ik wel van mijn ongi voordat ik aan depil ging, het was een van de redenen dat ik aan de pil ging...was elke keer zo'n 2 dagen ziek ervan.... Laten we hopen dat mijn lijf nu goed is hersteld van de pil? En dat het nu pas kan gaan beginnen??? Ow hellepie....ik ben net 2 dagen ongi en laat me nuuuuuu alweer meeslepen.....
och jee meis!!! En je moet nog zo lang!! Ook ik heb het heel verschillend, de ene maand valt t mee en de andere maand denk je: waar komt t allemaal vandaan.... Inderdaad denk ik ook dat je nu goed bent ontpilt... Dus, lekker met een reep chocola op de bank, niks doen!!! haha is de beste remedie!!!
lieve SandraK, jammer dat je ongi bent geworden zeg. Ik ben nooit aan de pil geweest, en iedere maand loop ik helemaal leeg, dit is meestal 1 dag en dat gaat dan gepaard met erge buikkrampen. Maar die buikkrampen ben ik tegenwoordig voor, voel meestal lichte krampjes dan neem ik 2 tabletten aleve tegen menstruatiepijn en heb dan helemaal nergens last van. Misschien een tip
Hoi Sandra, wat vervelend dat het zo veel is en dat je er zoveel last van hebt! Hopen dat het snel weer overgaat! Dat van die aleve las ik ook op de verpakking, dat die speciaal daarvoor is, misschien ook wel iets voor mij, want ik denk dat ik ook ga vergaan van de pijn als het zover is...
voor mij is het nog ff afwachten.. ik ben ook aan de pil gegaan omdat ik ook zowat leeg liep elke maand. Nu wacht ik mijn eerste normale ongi af..
Ik gebruikte vroeger altijd Femapirin....dat werkte geweldig! En later ibuprofen... Maar las ik me rustig hou dan valt het mee...dus ik zing het maar even uit. Aan de andere kant ben ik er gek genoeg nog blij mee ook...het lijkt een teken dat mijn cyclus weer in orde is? Jammer genoeg kan ik me niet meer herinneren hoe dat ging toen ik de vorige keer met de pil stopte....
wat balen voor je sandra dat het toch doorgezet heeft.ik moet zeggen dat sinds ik gestopt ben met de pil ik ook echt heel erg ongi ben en een stuk korter dan met pil.vroeger was ik het echt een week en nu vier dagen heel heftig en ook echt rood dat had ik eerder ook niet! liefs maloeke
Sandra wat balen zeg meid dat je dan toch ongi geworden bent hopelijk heb je de goeie moed ondertussen weer gevonden en ga je de klusronde weer in.
he sandra, ik ben ook helaas na 5 dagen overtijd te zijn geweest ongie geworden! En HOE!!!!! Jeempie ik loop leeg! Jj was toch ook een paar dagen overtijd? Ik denk toch dat het met de warmte te maken heeft, te laat ongie en zo veel. Ik heb pijnlijke krampen en verlies veel bloed.. het is ook veel dunner dan normaal! heb jij dat ook? enne...we gaan erweer voor he! kus miek...
Nou ik wel miekie.. Alleen ook vieze dikke donkere oude dingen(bah wat een vieze praat), maar wel heeeeel veel. ik ook na vijf dagen.. Liefs Britt
Jawel...tis nog steeds kl*te maar ja.. Kan er helaas niets meer aan doen. Gewoon maar doorgaan en we zien het wel. Niet meer zo druk maken iig. Heb nu NOD de 23ste en mijn vriend is de 27ste jarig dus voor die tijd test ik gewoon niet.. Mocht ik natuurlijk dat al halen..