Goedenavond dames, Ik heb weer even een klankbord nodig. Volgens mij heb ik op dit moment mijn eisprong. Dat zou in ieder geval qua dagen heel goed kunnen. Ik had gisteren doorzichtig en helder slijm (ik blijf het vies vinden...) en nu heb ik ook pijn en steken aan de linkerkant van mijn buik. Ik denk dat dat mijn eierstokken zijn..(??). Maar nu voel ik me ook best ellendig en misselijk. Zijn dit ook symptomen van je eisprong?? Of heeft dit gevoel er niks mee te maken? Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Alvast bedankt!!! Liefs Jeanine
Dat zou goed kunnen.. Ik heb dat ook al 2x gehad en bij mij doet de eisprong ook pijn en daardoor word ik denk ik ook misselijk!! Het kan in ieder geval een symptoon (rot woord, ik weet niet precies hoe je het schrijf).. dus klussen of heb je het al gedaan???
Heb er zelf geen ervaring mee, maar wat ik hier allemaal lees zou het heel goed kunnen! Zou voor de zekerheid klussen als jullie tijd hebben
hoi ja zeker ik heb ook altijd een beetje weeïg gevoel in de maag net niet willen eten maar ook weer honger hebben en dan [plots kots neigingen krijgen.. hormonen hormonen
Nou ik heb vandaag ook mijn ei gehad ( als het goed) En ik voel me ook niet goed joh.. :S Ik heb echt last van ..:s beetje vastzittende kramp ofzo .. :S Wij hebben nog wel geklust maar het lijkt wel erger te zijn geworden. Ik dacht eerst dat ik misschien iets verkeerds gegeten had.. maar dat is het niet.. Hmm raar.. Maarja toch maar even goed door klussen ! Dan hebben we over 2 weken ( hoop ik ) allemaal een positieve zwtest !
Misselijkheid..hier vanaf eisprong tot ongi...blijft vervelend...maar met menstruatie is het direct over....(ben bang als ik weer zwanger word wat er gaat gebeuren...was vorige zwangerschap 9 maanden lang ziek en spugen...)
jeanine, het lijkt erop dat dit je ei is! ;D De misselijkheid herken ik niet zo, maar lees dat meer meiden dat hebben... Ik zou iig klussen!! ;D Super veel succes en hopelijk hebben jullie allemaal snel een posi test in handen ;D
Ik heb ook elke maand misselijkheid rond mijn ei. Nu ook weer en verwacht mijn ei elk moment. Ook de buikpijn komt me bekend voor ,daar werd ik vannacht zelfs wakker van.
Ik heb ook zoveel pijn bij m'n eisprong, dat ik er ook helemaal beroerd van ben. Had er ook weer slecht door geslapen deze maand. Ik vind het ergens juist wel fijn dat ik hem zo goed voel Is ook wel handig met klussen!
hier ook iemand die dat heeft.. woensdag even een ritje naar de dokter gemaakt de pijn was niet uit tehouden.. werdt en duizelig en misselijk van tot kokhalsent aan toe.. Ik heb toen zon menstuatiepijn pilletje genomen en moet zeggen dat het heel goed werkte na 1 uurtje was de pijn bijna weg.. het is wel leuk en handig dat je je eisprong zo goed voeld maar af en toe denk ik wel eens aan de tijd dat ik de pil slikte.. toen voelde ik me namelijk vele male beter.. nog even volhouden denk ik dan maar..
Ik ben ook misselijk van eisprong tot aan ongi, pfff zo vervelend! En dat al 12 maanden. betekend dus dat ik al 6 maanden misselijkheid erop heb zitten nu ik het terug reken
Hey meiden, Bedankt voor alle reacties! Fijn om te weten dat meer meiden hier last van hebben. Ik voel me alweer een stuk beter, dus denk dat ik gisterenavond echt mijn eisprong heb gehad. Goed geklust en nu dus maar weer afwachten... Wel bizar dat je je zo bewust van je eigen lichaam(sveranderingen) gaat worden.
spannend, vooral als je ook nog geklust hebt! ben benieuwd meiden wie er deze ronde zwanger is! succes allemaal!