Als cola je echt onvruchtbaar zou maken, dan zouden er wel héél wat vrouwen op de wereld onvruchtbaar zijn. het is idd wel verstandig om te minderen of te stoppen, voor de ontwikkeling van je kind in de buik.
jeetje dit ga je niet menen cola de vruchtbaarheid vermindert ik drink het zelf niet maar mijn man wel nog even en we mogen helemaal niks meer ik laat helemaal niks al die 11 jaar eet en drink ik gewoon
mmm ik rook niet, doe mijn best om een mooi gewicht te behouden en nu zou ik ook geen cola meer mogen? dacht het niet. Ik zuip geen liters cola maar daarbij drink ik geen koffie en thee dus met de hoeveelheid caffeine zal het wel meevallen. Als dit waar was, waarom zijn er dan nog ongewenste tienerzwangerschappen? of is de jeugd compleet van de cola af deze tijd? nee ik geloof er niet zo in..
Nou een voordeel, ik lust helemaal geen cola Maar het idee dat ik straks me koffie moet laten staan Daar drink ik nou liters van
Ik ben gewoon caffeinevrije koffie gaan drinken toen ik zwanger was. Ff wennen, en natuurlijk geen liters, maar ik wilde toch wel in ieder geval 's ochtends en na het eten een kop koffie hoor!
wat een raar verhaal. ik heb op een gezig met 9 kinderen gepast en die moeder dronk altijd ( lees altijd ook met tandenpoetsen) cola en die heeft er in 13 jaar 9 gekregen. ik zou mij hier geen druk om maken.
Haha, ach ja, als je al bijna 2 jaar bezig bent ga je zoeken naar oorzaken waarom het misschien niet wil lukken. Maar m'n blikje cola heb ik al achter de kiezen hoor, ik denk dat ik er zo nog maar eentje neem, heb trek in cola, haha
Marnat, ik vind het helemaal goed dat je gewoon niks laat, als je op internet leest mag je eigenlijk niks meer eten en drinken want alles is wel ergens slecht voor. Ik begin nu we alweer bijna 2 jaar bezig zijn ook steeds meer de dingen los te laten, het dingen laten staan helpt toch geen zak anders had ik al wel zwanger geweest:x
Ik dronk altijd veel cola en ik was in ronde 1 al zwanger. De week voor ik wist dat ik zwanger was vond ik cola naar zeepsop smaken ineens En daarna dronk ik het niet meer en drink nu nog maar heeeel af en toe een glaasje
Ik had precies hetzelfde! Voor mijn eerste zwangerschap dronk ik liters, toen ik zwanger werd vond ik het ineens verschrikkelijk vies! ik heb het 3 jaar lang niet gedronken en pas toen ik voor de tweede keer zwanger werd begon ik het heel af en toe weer te drinken. Nu drink ik heel soms een slokje van mijn vriend mee.
meid ales op internet lezen kan je ook gek maken hoor meid ja als we dingen anders deden zouden we dan al zwanger zijn geweest denk het niet enige wat we kunnen doen is hopen en door gaan met de dingen die we leuk vinden
Hey meiden! Ik was laatst bij de verloskundige en zij vertelde me dat ik 1x in de 3 dagen een glaasje cola mag drinken niet meer er zit ook koolzuur in he.. Maar koffie mag ik 3x op 1 dag dus.. koffie is minder erg dan cola. En energiedranken zoals redbull,bullit en dat soort drankjes zijn uit den boze die vrouw zei 'dat is troep' dus echt niet goed voor je baby! het verschil is wel dat ik zwanger ben! Maar ik denk dat dit ook wel mee telt als je zwanger wilt worden! (maar dat is wat ik denk he). En verse melk (bijvoorbeeld zo van de geit of koe en je drinkt het net na dat het is gemolken is ook heel slecht he..) je kan het beter in de winkel kopen! Liefs kelly Ik hoop dat jullie onlangs ik dan zwanger ben hier wel wat aan hebben!
Kelly, het gaat er in dit geval om of cola er voor zorgt dat je minder vruchtbaar bent. Niet of het goed of slecht is..
ja dat had ik begrepen maar het lijkt mij dat als de verloskundige zegt dat je niet veel cola moet drinken dat het dan niet echt goed voor je kind is.. dus.. ik denk dan ook dat het niet goed is als je zwanger wil worden! Liefs kelly Ik had ook erbij gezet dat ik zwanger ben!
als het zou helpen waarom ben ik nog steeds niet zwanger dan meid ik drink nooit cola en hoop al 11 jaar
@Marnat Er kunnen natuurlijk ook andere redenen zijn waarom het niet lukt.. toch??? Ik zeg niet dat het wel of niet helpt, maar het proberen kan volgens mij nooit kwaad en ik wil er verder niemand mee voor zijn hoofd stoten.. maar volgens mij mag ik doen wat ik wil!!!
Ik drink denk ik iets van 5 liter cola per week.... en dan vaak ook nog 1 blikje 'bullit' per dag. En van ons 1e kindje was ik in ronde 2 zwanger. Ik geloof er dus niet zo in. Wel ben ik tijdens de zwangerschap minder gaan drinken en geen 'bullit' meer.