goedemiddag ik wil even weten hoeveel mensen er (net als ik) verzekerd zijn bij unive en het bloedonderzoek omtrent de zwangerschap zelf moeten betalen' ik baal hier erg van ben nu voor de tweede keer in het ziekenhuis geweest voor bloedprikken en onderzoek. alvast bedankt
niet verzekerd bij unive, maar bloedonderzoeken worden verrekend met je eigen risico en als je dat nog niet op hebt krijg je dus inderdaad een rekening van je zorgverzekering. Zou dat het misschien kunnen zijn?
Zelf betalen? Bij mij is het via de verloskundige gegaan en ik heb er nog geen rekening van gezien, en het is toch alweer even geleden
ik heb er ook geen rekening van gekregen, ook niet van mn eigen risico.. Ging gewoon via de VK dus lijkt me dat je daar zoieso geen rekening voor krijgt
Hier ook Unive, maar standaard bloedonderzoek wordt toch gewoon vergoed? Ik heb er nog nooit een rekening van gezien en ik word wekelijks geprikt.
Ik ben wel aanvullend verzekerd bij FBTO voor gezinsplanning, maar ik ben er eigenlijk vanuit gegaan omdat het via de verloskundige ging ik er sowieso geen rekening voor zou krijgen?
Mmm, ik ben verzekerd via Zilveren Kruis Achmea (collectief) en heb tot op heden nog geen rek gezien. Ik ben wel onder controle bij een gyn in het zk. Misschien dat er toch verschil in zit?
Kan een paar weken en soms een paar maanden duren voor je de rekening krijgt. Het wordt idd verrekend met je eigen risico
Mijn eigen risico was er in januari al doorheen gejaagd en vandaar dat ik waarschijnlijk nog nooit iets gezien hebt. Het wordt dus wel vergoed (behalve dat je een eigen risico hebt).
eigenlijk verbaasd het me ook niet zoveel, aangezien röntgenfoto's ook van je eigen risico afgaat, kreeg ineens een rekening van 78 euro..