kort haar en toch leuk opsteken

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani84, 5 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

ik heb kort tot half lang haar net op mn schouders ook nog es in laagjes. Soms wil ik het wel eens opsteken, maar dit lukt niet echt.

Iemand nog tips? Speldjes, knipjes oid?

Groetjes Danielle

2. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    hier tips van de kapster haha.

eerst even leuke een beetje fohnen of met een stijl tang de uiteinde van je haar om vormen.
    dan een beetje de aanzet licht touperen voor stevogheid.
    beetje lakken en dan of een bananen klem erin doen (moet je even google als je die niet kent) en dan verder met schuifjes vast zetten.
    of plukken van de zijkant opdraaien en naar binnen (kruin gedeelte) vast zetten.

of een staart maken die licht toupen en vast zetten met klemmetjes/ schuifjes.

succes xxx

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hey

Dank je wel! Dit ga ik eens even proberen! ;)

groetjess

4. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Ik heb inmiddels langer haar maar toen ik die lengte had pakte ik vaak een pakje schuifspeldjes en zette het zomaar ergens rommelig vast. Ik nam speldjes in de kleur van mijn haar, dat viel helemaal niet op, en het zag er altijd leuk uit!

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Nou het is me gelukt om het half op te steken en nu vond ik m`n styling tang en heb leuke krullen gemaakt.

Dit zat zo`n 2 uur goed maar begint nu te pluizen en uit te zakken.. :rolleyes: is hier ook nog iets tegen te doen? Heb wel haarlak erover heen gedaan en van te voren schuim erin.

Liefss

Deel Deze Pagina