Ik dronk een half jaar geleden nog heel de dag door cola. Zelfs 's ochtends.. Toen heb ik in augustus besloten om te dieeten en ik heb nooit meer cola gedronken en ben nu 11 kg afgevallen.
En ik lust helemaal geen cola. Nooit gelust ook. Maar mijn vriend is er zowat verslaafd aan. Koffie en cola is het enige wat ie drinkt en zo nu en dan een blikje red bull.
ik vind cola ook lekker maar.... alleen pepsi of 3es. coca cola vind ik niet lekker. toen ik zwanger was moets ik helemaal geen cola. was handig. ik heb het met tijden. dan vind ik het heel lekker en dan weer tijden dat ik het niet drink. ben erg van spa rood en ijsthee
COLA!!! JAAAAA!!! Hier een afgekickte cola-junk. Hoewel, afgekickt... Soms zondig ik een bestel ik een glas cola in de horeca. Héééérlijk, daar kan ik echt blij van worden. 't Nadeel is wel dat ik me daarna weer moeilijk kan voegen naar Chrystal Clear, Casis Light en de andere 'cola-vervangers' die ik thuis drink. Maar ja; het is voor een goed doel.. Wel of geen cola drinken scheelt voor mij ongeveer 6 kilo! Dus zolang ik geregeld de weegschaal raadpleeg, kan ik het wel volhouden om geen cola te drinken. Het gaat me ook steeds beter af om een keer een glaasje cola mee te drinken zonder een 'terugslag' te krijgen. Maar ik vind het wel de meeste verslavende van alle frisdranken!
Oh JAA!! Helemaal nu tijdens mijn zwangrschap. En dan heb ik het liefst zo'n grote beker cola die je bij de mac krijgt met heel veel ijsklontjes en dan icm een big tasty menu. LOVELY!!!
wij hebben nu cola zero van de lidle en die is echt heel lekker, mijn man was zowat cola verslaafd (en dan niet de light die vond ie smerig) en nu is ie compleet over, wij halen nog wel 1 flesje cherry cola als speciaal kadootje voor onszelf hahah (in die cola zero zitten evenveel calorien als chrystal clear e.d. dus ook goed voor de lijn)
mijn man is ook zo;n zuuperd hahaha makkelijk 1 fles per avond (dan tel ik dus overdag in het weekend niet mee) maar goed het is zero en kost me maar 45 cent per fles dus hij kan lekker zijn gang gaan!
ooooh cola gelukkig weet ik het nog te beperken tot savonds als ik ergens op bezoek ben drink ik standaard cola en heb zelfs een hele tijd terug gehad toen ik nog naar school ging werd ik wakker en had een fles cola naast mijn bed en een zak chips dat was mijn ontbijt en kwam geen gram aan maar nu pff ben blij dat ik nu meer thee drink
Hier ook een echte cola verslaafde , maar ik ben toen ik begon met lijnen overgegaan op cola light en op zicht is die ook wel te drinken hoor ! Ik haal altijd zo´n sixpack cola light en uit de koelkast is die goed te drinken hoor ... maar er gaat natuurlijk niets boven een glas ijskoude cola ..
Haha, klinkt allemaal wel erg herkenbaar ! Maar hier een ex-verslaafde! 'Vroeger' dronk ik elke dag wel een glas of twee glazen of drie glazen of vier glazen. Zelfs een tijd gehad dat de cola fles mee ging waar ik was. Maar ong 1.5 jaar geleden ben ik er ineens mee gestopt en nu laatst dronk ik weer een glas en vond het echt helemaal niet lekker! Snapte dat echt niet, heb mn glas zelfs niet eens leeggedronken maar leeg gegooid. Voor mij dus geen cola meer !
Ja ik ben ook een echte cola (light) verslaafde. Drink als ik niet oppas zo 1,5 liter op een dag... Ik koop tegenwoordig wel goedkope cola, en niet meer de merk. Drink het zoveel,, dat het toch wat te duur wordt. Na een hoop testen, ben ik uitgekomen op de cola light van de lidl. Vind ik prima te drinken! Haalt het niet bij echte cola, maar goed, kost ook maar 45 cent voor 2 liter fles... Tijdens de zwangerschap kon ik het trouwens heel goed laten staan! Raar toch.
Vind de (normale) cola van de lidl ook echt wel te doen terwijl ik normaal echt alleen van cocacola hou
Heey meiden , leuk dat jullie gereageerd hebben! EN dat meer mensen het cola-probleem kennen Bij ons is het ook nig is zo dat vriendlief er ook zo gek op is. Elke avond drinken we met zijn tween wel een anderhalf liter fles weg, en soms zelf anderhalve fles. Dat is dus zo een 1,5/2 liter cola perdag echt erg. Maar het is zo lekker. ik probeer te minderen door soms limo te nemen en dan echt maar een mini-laagje. Maar kan me niet altijd beheersen. En idd hier ook soms het gevoel van ik moet NU cola hebben Trouwens cola is wel het meeste lekkere maar een glas Sisi gaat er ook (te) makkelijk in of Orangina
Geen cola meer kopen! Ik vind cola ook lekker en zou het de hele dag door kunnen drinken, maar koop het gewoon niet meer. Alleen met verjaardag of feestdagen.
Hier nog een... En het helpt idd niet met het afvallen Heb een tijdje alleen maar water gedronken, maar dit lukt me niet opnieuw helaas... En elk glas cola wat ik drink denk ik, dit is de laatste!! Maar helaas... Tis ook zo lekker