Ik was aan de lijn,10 kilo kwijt..maar ben nu wel weer veel aangekomen maar ik ga met het nieuwe jaar weer beginnen Maar cola zero bevat haast niks,en die dronk ik ook met mate tijdens de lijn..
heeeeeeeeeerlijk maar gewone lust ik niet, lust alleen cola light. drink denk ik 2 glazen per dag en volgens mij mag dat ook wel (moet ook wat afvallen)
Ja lekkkkkkkeer Ik drink trouwens altijd de cola van first choice en dan de suikervrije en cafeïne vrije variant (gouden etiket). Groetje sAnita
jeetje, het enige wat wij drinken is spa rood (vriend) en ranja ( sophie en ik) . sinds kort proberen we ook icethee oid in huis te hebben voor onverwachte visite, anders schenken we gewoon ranja met spa rood. we hebben nu toevallig 3 flessen fris in huis, maar dat is over van sinterklaas en bewaren we lekker nog voor de komende feestdagen.
dat is een van mijn lekkere zwangerschapstrekjes... ik probeer er aan te weerstaan (hebben expres geen cola in huis!) maar als we ergens wat gaan eten of drinken is het standaard COCA cola! als ik niet zwanger ben drink ik het nooit! echt gek :S
Ik begin in de ochtend met cola light en ik drink verder ook niets anders. Bij mij gaat er wel een sixpack blikjes per dag doorheen. Krijg daar ook altijd commentaar op! Laat me toch lekker, alsof ik zelf niet weet dat het niet goed is Deze verslaving( zo kan ik het wel noemen ) is door mijn zwangerschap gekomen!
Ik vind cola ook echt heerlijk. Drink wel light (daar kan je zo heerlijk van boeren hihi) maar tegenwoordig drink ik het alleen nog maar 'savonds. Voorheen de hele dag (als ik thuis was dan) dronk rustig 1,5-2 liter cola dan weg. Nu dus nog maar 2-3 glazen.
Tien? Was dat niet in een fles? OMG! echt heel erg veel. Maar goed, bij mij niet te merken. ik drink héél graag cola. het is niet best voor in de zwangerschap, toen dronk ik wel eens een glas of twee per week.
Ik was OOK echt verslaafd aan de Cocacola pff,maar ik kreeg diabetestype1,toen moest ik daar direct mee stoppen,heb toen de licht daarvan gekocht,maar die vond ik echt niet te zuipen,heb toen van alle merken incl de goedkoopste merken gekocht,en nu ben ik verslaafd aan de light cola van de euroshopper 33 cent maar , en oooooo zo lekker
mijn man dronk alleen maar cola toen ik hem leerde kennen. Soms wel 2 liter op een dag! Uiteindelijk gingen er 7 a 8 flessen van 1½ liter per week doorheen. Ik vond dit te gek voor woorden en heb er toen een stop op gezet. Ik kocht elke week een 4pack en daar moest hij het mee doen in een week. Hij mocht ook niks bijkopen. Dit heeft goed gewerkt en moest op zoek naar iets anders, gezonder om te drinken naast de cola. Nu is het al weer 2 jaar verder en er gaan nu gemiddeld 4/5 flessen per week doorheen. Die 5e fles is heel soms als hij het echt niet kan laten. Maar ben wel blij dat het een stuk minder is dan vroeger.
Hihi, geweldig topic. Ik ben ook dol op Coca Cola maar ben echt een stuk minder gaan drinken. Bij ons wil het zwanger worden namelijk niet echt lukken terwijl er geen oorzaken zijn gevonden. Op internet heb ik toen gelezen dat stellen waarbij het niet wil lukken eens helemaal moeten stoppen met cola drinken. En aangezien je op een gegeven moment alles wilt proberen ben ik er mee gestopt, alhoewel als ik ongi wordt drink ik een paar dagen 1 blikje cola per dag, als een soort troost. Maar daarna drink ik weer een aantal weken geen druppel. Maar ja, als ik dan lees welke hoeveelheden jullie drinken en de meesten toch gewoon zwanger zijn of al een kindje hebben dan ga ik wel een beetje twijfelen of ik niet gewoon zo'n lekker glaasje cola moet gaan drinken. Maar nee, ik blijf sterk, ik doe het niet...
zoooo vies! bah. mag het ook niet drinken ivm te weinig vocht en teveel cafeine, maar wat vnd ik cola smerig
heerlijk! drink ook makkelijk n litertje op n dag weg hoor alleen in me zwangerschap niet ohhh wat walgde ik van cola zeg! vond t zó vies als ik het alleen al rook ging ik over me nek hahaha
ooow en weet je wat ik zo erg vind dat de coca cola vanillia uit de handel is.. zou zowat ff naar duitsland willen rijden om heel me auto vol te laden met die flessen mmmm