spiraal

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mama aes, 23 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    Ik ben 11 weken geleden bevallen van een dochtertje door middel van een keizersnee.
    Nu heb ik 4 weken geleden een spiraal laten zetten omdat mijn man geen derde meer wou.
    toch kwam hij op zijn besluit terug en hebben we besloten om het spiraaltje toch weer te verwijderen (hoop niet dat de gyn hier erg boos over wordt)
    Nu ben ik vandaag naar de huisarts geweest om mijn spiraal te laten verwijderen maar ze kon niks vinden.
    Als hij er uit is gegaan zal ik dat toch gemerkt hebben.
    En als de toutjes na binnen zijn gegaan wat gaan ze dan doen.
    Ik heb donderdag een afspraak met mijn gyn en zie er erg tegen op.
    Ben bang dat hij het niet snapt dat ik het nu weer er uit wil laten halen.
    En nu las ik ook nog dat ze liever niet zien dat je snel weer zwanger bent na een keizersnee, maar ik ben heel snel weer de oude heb geen pijn gehad aan de wond deze is dan toch goed genezen.
    sorry voor mijn lange verhaal.
    groetjes gerdein

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi Gerdien,

Er word inderdaad na een keizersnede niet geadviseerd binnen 6 maanden weer zwanger te worden niet omdat jij het niet aan zoukunnen maar meer voor het litteken weefsel dat kwetsbaar is en de complicaites die daarbij kunnen komen kijken. Uiteindelijk is het je eigen keus, de gyn zal niet boos zijn maar je waarschijnlijk nog wel op de complicaties wijzen. Indien je je spiraaltje verloren zou hebben zou je dit wel opgemerkt moeten hebben verwacht is, dus ik denk dat de touwtjes wat kort zijn afgeknipt en dat de huisarts ze daarom niet kn vinden.

Imke

Deel Deze Pagina