Hallo, Ik heb sinds gisterenavond pijn in me buik iets boven me vagina. Ik heb ook steken om de zoveel tijd in me vagina t zijn pijnlijke steken En me rug spant helemaal samen en heel af en toe heb ik een harde buik. Ook heb ik t heel erg warm terwijl ik t altijd koud heb. Ik kan niet lekker liggen of de pijn komt al weer. Maar ik wordt niet goed van die gemene steken in me vagina. Ook spuug ik alles uit zelfs me drinken en ik wil niet veel meer eten want dan wordt ik misselijk van alles kan ik wel weer misselijk worden. Ik hoop niet dat t de laaste weken zo blijft Me kleine meisje beweegt nog goed. Ik weet wel dat ons kleine meisje aan t indalen is,maar heeft dat ook met dit te maken : Ik weet dat jullie geen VK zijn,maar ik ben toch benieuwd of iemand hier iets van weet. Groetjes
Ik denk inderdaad dat het van het indalen komt. Wil je zekerheid? Dan kun je het beste ff contact opnemen met je verloskundige... Succes!
Pff, voor mij is het alweer ee tijdje geleden... Moet je ook veel plassen? Als ik jou was zou ik even de urine laten testen, misschien heb je een blaasontsteking. Succes ermee! groetjes Pam
Vandaag is mijn VK niet bereikbaar t spreekuur is al voorbij dus die kan ik helaas niet bellen....en ik heb ook helemaal geen spoed nummer van de VK. Maar toch bedankt voor je tip.
Hi, Sommige verschijnselen heb ik ook zoals steken in mijn vagina en steken in mijn onderbuik Volgens de verloskundige is mijn baby aan het indalen en dat kan ervoor zorgen dat je steken heb. Als je het niet vertrouwt zou ik de VK bellen, misschien dat zij jou kan gerustellen. Succes! Niro
Hoi Pam, Ik moet altijd veel plassen sinds ik zwanger ben....maar een blaasontsteking heb ik niet daar ben ik pas op gecontroleerd wegens mij bacterie GBS. Dus daar ligt t niet aan. Ik voel ook ongi pijn en vooral als ik steken in me vagina krijg en me rug samen spant.
ja dan zal het wel door het indalen komen! Ik dacht het door je verschil met warm en koud.. je kunt dan ook last van koorts hebben..
Ik zou sowiezo even je verloskundige bellen morgen. Het KAN inderdaad komen van het indalen. Maar tegenwoordig gooien ze alles op je zwangerschap hoor. Waar heb je de steken precies? Want mijn verloskundige gooide mijn steken op mijn buikbanden(net als mijn uroloog trouwens) terwijl het waarschijnlijk van mijn nieren afkomt. Dus niet bij laten zitten als ze zeggen: dat hoort er allemaal bij. Vraag dan gewoon om een urine-onderzoek. En die ongi-krampen kunnen komen van voorweeën. Die komen rond deze tijd van de zwangerschap ook. Om je harde buiken zou ik je geen zorgen maken, je mag er hooguit 10 per dag hebben, terwijl ik het de hele dag door bijna heb.
Hallo meiden, Ik wou jullie laten weten dat t nu wel wat beter met me gaat. Ik moet minder overgegeven nu gelukkig....heb nog wel last van me buik en rug en ongi gevoel maar t heeft denk ik allemaal te maken met t indalen....en ik denk ook met voorweeen want ik las op t internet dat je rond deze tijd veel last van krijg.! Als ik rust en lekker lang uit op de bank lig gaat t gelukkig allemaal wel. 27 maart mag ik naar de gyn en dan zien we wel of ons meisje is ingedaald en wat de pijn verklaart. Groetjes