cola tijdens de zwangerschap

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Burberry, 12 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik drink ook wel eens een glaasje cola, dat helpt bij mij tegen de misselijkheid.
    Eerst dronk ik het nooit.

2. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Cola mag gewoon alleen sinds dat ik zwanger ben lus ik geen cola meer.. ik vind het gewoon smerig nu.

3. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    ik drink af en toe wel een glaasje cola, maar niet zo vaak, want dan wordt mijn kindje helemaal hyper in mijn buik :) . En dan drink ik echt maar één glaasje :rolleyes: :)

maar inderdaad met mate, een keertje kan best, maar probeer het te beperken. ;)

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

Om te beginnen kan je beter gewone cola drinken dan de light!
    De light is nl. schadelijker dan de gewone...

Toen ik zwanger was van mijn dochter gaf de gyn mij de tip om cola te gaan drinken tegen de misselijkheid! Nou als het echt heel slecht is lijkt het me niet dat je zo een advies van een arts krijgt ;)

Ik heb liters gedronken voor mijn zwangerschap, tijdens en erna...
    Bij elke meting die ze deden tijdens echoos was alles precies op het gemiddelde.. Dus niet te klein...
    Ik heb zelfs een fles 's nachts naast mijn bed staan...
    Als ik stop met cola drinken krijgt de colafabriek pas iets mee van de crisis geloof ik hahaha
    Daarnaast dronk ik ook tijdens mijn zwangerschap heeeeeel veel koffie. En ik heb een gezond kindje!
    Maaaar ik denk dat het net zo is als met roken.... De een wordt 100 met roken en mankeert niets.. de ander is 25 en leeft gezond en valt zomaar ter plekke neer...
    Sporadische voorbeelden noem ik dat... Want het grootste gros geeft toch een realistischer beeld... En je verschuilen achter de succesgevallen heeft niet zoveel zin...

Daarom zeg ik ook: Drink gewone cola met mate!

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik ben op deze overgestapt tijdens de zwangerschap. Ook omdat ik wel gewoon mijn bakkie koffie op het werk wilde blijven drinken.

Deel Deze Pagina