Mijn broer heeft diabetes en moet dus opletten op de koolhydraten en suiker, voor hem is de light zelfs niet goed. Hij drinkt altijd cola zero van de Lidl, met het zwarte etiket, die is zonder suiker en koolhydraten.
Hier ook een cola verslaafde. Maar ik ben nu zwanger en nu vind ik het vies, haha. Dus ik hoop dat ik er na mijn zwangerschap ook af kan blijven. Toen ik zwanger was van mn dochter hoefde ik ook geen cola meer. Maar helaas ben ik er daarna toch weer mee begonnen.... Ik krijg buikpijn als ik meer dan 2 glazen drink. Maar af en toe toch gewoon doen hè..... Zucht...
Toen ik nog bij mijn ouders woonde dronk ik ook héél veel cola.. Toen we gingen samenwonen overgeschakeld naar afentoe (Max. 2 kleine flesjes per week) cola light Als ik nu een glas echte cola drink, lust ik het niet meer, dan proef je echt hoeveel suiker daarin zit, bah
Van light word je dik?! Uh... oke! dan ben ik een uitzondering denk ik Hier ook een serieuze cola verslaving... light dus! Al jaaaaren! en inmiddels tegen de 25 kg verloren, maar ik ga dan ook niet snaaien door de cola light... ja hoogstens een komkommer die ik aan stukken hak
Respect Springmuis,ook dat je de motivatie hebt om niet te gaan snaaien! Over verslavingen trouwens,een energiedrank verslaving is nog ietsje erger dan een cola verslaving denk ik. Dat spul is gewoon gevaarlijk voor je hart. Mijn broertje is nu ineens van de een op andere dag gestopt met dat te drinken. En hoe vreemd,hij krijgt ineens eetlust terug en dergelijke!
hier ben/was ik ook cola verslaafd, hoofdpijn als ik het een dag niet dronk. Op gegeven moment me een verbod gegeven om voor 8u savonds cola te drinken. En nu ik zwanger ben vind ik het raar smaken dus pak ik het niet meer elke dag
Light producten zittenbvol met zoetstoffen, indien je darmen al gevoelig zijn, is dit af te raden... Ik ben gestopt met suiker en cola en daardoor tien kilo afgevallen
Guilty! Hier ook verslaafd aan de caffeïne vrije zero cola. Maar probeer nu af te kicken, al een dag of 2! Komt daar die gruwelijke koppijn vandaan?
Ik heb ook op m'n donder gekregen van de tandarts. Nu geminderd van 4 flessen cola light naar 1 fles (haha de tandarts vroeg nog of die hoeveelheid per dag was, gelukkig niet) per week dus.
Ik zit heerlijk een blikje cola te drinken (zero), haha. Ik ben er niet verslaafd aan. Heb liever cola zonder prik...Oeps.
haha meer mensen als je denkt dus. Het klopt wel light producten niet altijd light is. Ze vervangen de suiker altijd wel voor aspertaan. Stevia is beter wat betreft zoetstof... zegt ze moedig haha. Ik heb ook een huge suikerverslaving, op brood hartig maar alles eromheen moet zoet!
Ik drink ook veel te veel cola. Maar ik vind het heerlijk. Het is inderdaad niet gezond maar zoveel dingen zijn dit niet. Ik zit op 1 liter per dag.
Ik beken ook.....hier ook een regelmatige cola drinker. Drink echt wel rond de 4 glazen per dag ( nu ik zwanger ben wissel ik het een beetje af met sinas) Ik vind het gewoon lekker, ook al weet ik dat het niet goed voor je is. Maarja, zeg nou zelf... Wat is tegenwoordig niet slecht voor je? Ik rook en drink (alcohol) verder nooit dus dan vind ik van mezelf dat ik best een cola verslaving mag hebben
Hier ook een een cola verslaving gehad (light). I.v.m. operatie en afvallen moest ik er vanaf, ineens mee gestopt drink het nu al 10mnd niet meer, soms wel een zwak moment maar heb me nog steeds kunnen inhouden(en heb t voor viste wel in huis!).Wil het echt niet meer,merk echt het verschil!
HIer nog een verslaafde maar ik probeer af te kicken...de koppijn na 1 dag niet drinken werd toch ff te gortig.... Zo ook mijn humeur om op te schieten en het wazig zien en duizelig worden......... Maar kan het niet laten he! Als ik het kan krijgen dan drink ik het ook! jum....maar ja geen koffie geen drank niet roken...mag wel een verslaving he
ja dat wel... alleen je tanden he... Ik ben best geschrokken van het gebit van mijn broer ( die leeft zowat op cola) dat heeft me wel aan het denken gezet..
Als ik wil, stop ik van de ene dag op de andere met cola. Ik drink alleen maar de echte Coca Cola, al de rest vind ik niet echt lekker (en ik haal het er ook zo uit dat het nep is). Light krijg ik gewoon niet binnen. Op mijn werk is alleen maar light te verkrijgen, dus daar drink ik water . Ik zit gemiddeld op ongeveer een halve liter à 75 cl. Soms wat meer. Sinds afgelopen weekend weer es effe gestopt en meer aan 't water gegaan . Geen hoofdpijn of niks. Vorige keren ook nooit last van gehad.