Problemen met m'n tanden heb ik gelukkig ook niet! Maar drink dan ook gelukkig geen liters per dag. Ik drink alleen maar cola van de Lidl. Coca cola vind ik te duur en niet zo lekker (te zoet).
En ook ik ben hardstikke Coca cola-verslaafd helaas. Ik doe intussen een poging om het te minderen en er uiteindelijk vanaf te zijn. Ik dronk tot voor kort ongeveer een fles per dag leeg. Nu afgesproken om alleen 's avonds voor de tv nog cola te drinken. Ander drinken is in huis gehaald en staat voor het grijpen in de koelkast, de cola in de schuur. Doel is behoorlijk minderen naar alleen cola op verjaardag/feestjes etc. Nu nog doorzetten
Ik dacht ook geen problemen met mijn gebit te hebben. maar mijn tandarts wees me op de slijtage aan de achterkant van mijn voortanden. Dat zie je zelf dus niet.
Was hier ook jaren verslaafd. Ben eind oktober gestopt met cola (light) drinken, en de eerste 2 weken was ik gelijk 6 kilo kwijt. Ging bij mij met gemak een fles per dag doorheen. Ben zo blij dat ik van die troep afben. Ben ook een stuk gezonder gaan leven en zit nu op -18 kilo sinds eind oktober. Me is proud!