Ben jij een Hamsteraar? Ik denk dat mijn partner mij zo wel zou noemen. Ik hou van voorraden en alles op voorraad houden. Ik hou van voorbereid zijn op vanalles. Het is jammer dat ik de geld en ruimte niet had anders zou ik echt een doomsday prepper zijn - niet voor het preppen maar gewoon voor het in huis hebben van allerlei producten. Laatst samen met mijn partner de kast uitgepluist en toen kwamen er ineens 8 pakken spaghetti te voor schijn (en er liggen er nog meer in de schuur), hetzelfde geld voor macaroni en de knorr wereldgerechten als ze weer in de aanbieding zijn geweest. Ook is er boven een "verzorgingsdoos" met 8 dichte tandpasta verpakkingen, mondspoeling, extra scheermesjes, paar flessen shampoo en conditioner. Wasmiddel.. ik denk dat we twee jaar voor uit kunnen op dit moment.. Wat hamster jij graag? Hou jij een klein voorraadje bij? Koop je alles in de aanbieding? Grootverpakking? Multi-pak verpakking? Hou je van kleren hamsteren? Puilt je zolder uit met dozen? Of heb je een andere hobby waar je enorm veel van verzameld
Ik ben van het aanbiedingen hamsteren. Wel de lang houdbare aanbiedingen. Wasmiddel en wasverzachter staat hier wel op nummer 1. Grootverpakkingen ben ik niet zo van.. Ik heb liever zo af en toe een ander geurtje aan mijn douchegel of deo bijv.
Jaaaaaaa!! Hihi Maar meer van shampoo, doe, drinken als het in de aanbieding is, ons ook van knutsel spullen. Scheelt dat we amper op erg ruimte hebben, kan ik dus niet te veel verzamelen
Ehm nee geloof niet ik een hamsteraar ben ik heb wel wat dingetjes op voorraad in de kast als in de vriezer, maar meer dan voor 1/2 keer is er dan ook niet, wel heb ik redelijk wat kruiden dat ik makkelijk wat in elkaar kan zetten met wat ik in huis heb, de rest haal ik echt per week. Onderlaatst wel verzorgingsproducten ingeslagen in duitsland maar ook wel een beetje doordat ik nu hoogzwanger ben. Nu hoef ik daar de komende 3 maanden niet naar om te kijken, maar dat doe ik normaal dus echt nooi. Ow ja mijn man vindt wel dat ik enorm veel luiers op voorraad heb voor straks, maar die heb ik liever uit de aanbieding dan duur kopen of zelfs misgrijpen.
Oh jee, welke maat heb je op voorraad dan? Dat had een vriendin van ons ook maar die had heel veel kleintjes...
Nou lukt mij niet op het moment maar ik zou daar ook van dromen volle kasten echt. wil altijd grote boodschappen doen en neem vaak boodschappen voor een maandje mee. En dan ben ik thuis en dan denk ik dan wil ik weer.
JA! onze voorraadkast lijkt op de inhoud van een een srv wagen ( zijn niet mijn woorden dat hoorde ik toen hier laatst een man de cv ketel kwam nakijken en toevallig de deur open stond en hij erin kon kijken ) ik heb tig pakken pasta , potjes appelmoes, bergen shampoo etc etc etc. alles is minimaal 3 op voorraad en sommige dingen wel 10 of meer wij kunnen makkelijk 2 maanden geen boodschappen doen en dan is het volgens mij nog niet op. als er ergens aan goede actie is ga ik inslaan en natuurlijk first in first out, staat allemaal netjes gesorteerd in de kasten ik sla soms een beetje door en toch vind ik het makkelijk. zijn er die week geen acties heb ik nog genoeg in voorraad en hoef ik alleen vers producten te kopen. zo zitten we netjes elke week op 50 euro boodschappen en zijn alle kasten vol. luiers en billendoekjes heb ik geen volle kasten meer van sinds een paar maanden omdat dochter nu nogal snel van maat aan het wisselen is
Hier geen megahamster..als er een goede aanbieding is haal ik daar gerust wat meer van..maar heb niet alles standaard op voorraad.
Fijn toch. Het is vaak toch ook wat voordeliger voor je portomonnee! Hebben jullie dan ook vaak een bepaald merk of valt dat nog mee? Heb met shampoo's wel een variatie van geuren en kleuren, maar van wasmiddel gebruik ik graag een merk. Ik was eerst overgestapt naar capsules maar nu ik een andere wasmachine heb die zelf doseert is het voordeliger om de vloeibare te gebruiken. Wat er ook gebeurt, mijn huis kan altijd wassen, en poetsen trouwens ook want ik heb altijd een hoop dettol hier in huis . Ook een overvloed aan cacoa poeder trouwens ^^
Hier ook graag een voorraad en dan idd dingen als dozen spagetti, mixen knorr wereldgerechten.. als de euro weken bij c1000 zijn koop ik vaak een voorraadje.. nu ik zwanger ben zit ik al te bedenken wat ik allemaal goed op voorraad wil hebben tegen de tijd dat de kleine komt.. zodat mn man niet met allerlei dingen hoeft te zeulen..
Ja ik ben een hamsteraar. Ik ben dat niet in tandpasta etc.... Ik zorg daarmee dat er gewoon één of twee op voorraad zijn. Geld ook voor shampoo, douchegel etc... Wel ben ik dat in wasverzachter en wasmiddel. Het is al zo prijzig. Van de week kwam ik thuis met 1 + 1 Ariel. Altijd mooi meegenomen. Verder ben ik gek op de hamsterweken van AH. Heb daar laatst een boel dubbele producten van meegenomen. Nogal uitéénlopende producten. De kast staat vol met pakjes Honig, Knorr en andere maaltijden etc...
Ja zeker te weten een hamster Staat nog zeker voor 500x wassen aan wasmiddel stuk of 10 flessen wasverzachter. Heel veel shampoo,tandpasta,schoonmaak middel enz Ook een zak of 20 aan senseo pads En ga zo nog maar even door... Zit bij ons echt in de familie.. Koopjes
O wacht 1 ding hamster ik wel: knutselspulletjes. Bij de prijsmepper is eens in de zoveel tijd alle knutselspul 75% en dan sla ik groots in.
Ik totaal niet. Kom vaak tekort en moet dan even gauw naar de super. Sommige dingen wil ik wel perse op voorraad hebben zoals, drank, pampers, billendoekjes, brood. Maar verder niet eigenlijk.
Nee totaal niet. Het enige wat wij op voorraad hebben zijn potjes kruiden haha. Als we onverwacht bezoek krijgen, moeten ze dan ook niet raar op kijken dat we geen frisdrank of een koekje kunnen geven, want dat hebben we gewoon niet staan.
Ja hier ook een. Ik heb mijn kelder, netjes geordend uiteraard, volstaan met van alles. In mijn wasruimte staat de wasmiddel, wasverzachter en vanish. Ik houd ervan om genoeg op voorraad te hebben. Heb ook een hele grote diepvries die vol ligt met van alles (van diepvriespizza tot brood) en vind dat zelf erg fijn. Dan heb ik tenminste altijd genoeg.
Brood heb ik altijd voor 2 weken in huis, aardappelpuree en van die pakjes ook altijd wel. Wasmiddel maak ik zelf dus altijd op voorraad. En drinken sla ik ook groots in. Hoef ik maar eens in de 2 maanden te halen.
Ja wij hebben altijd een goede voorraad. Maar niet overdreven veel. Wel haal ik altijd 5 broden bij de bakker ( is 4 betalen ). En deo is vaak ook 2 + 2 gratis. Daar haal ik dan meteen 8 van. Verder altijd een noodpakket en g+f haal ik 1 keer per week en dan direct voor die hele week.
Absoluut! Wij hebben alles in veelvoud op voorraad (tenminste, alles wat houdbaar is) En ook kleding "hamster" ik maar al te graag in de sale!