Maakt op zich niet heel veel uit.... Ik combineer het dan wel met wat valium om het effect van de cafeïne op te heffen... Anders kan ik zelf niet rustig gaan zitten zuipen...
Volgens mij een trol. nieuw account, eerste bericht.... met de vraag voor cola voor een 5 jarige.... voor deze keer zal ik doen alsof ik denk dat dit iemand is die werkelijk met die vraag zit gezien er misschien wel mama's mee lezen die werkelijk met die vraag zitten, wij hebben vier kinderen, 8 jaar 7 jaar 4 jaar en 2 jaar, ( oke die van 4 en 2 moeten dat deze maand nog worden haha ) die van 8 en 7 mogen af en toe een klein glaasje cola, 1 keer in de 3 maanden slapen ze bij opa, opa is alleenstaand en vind het heerlijk om ze in zijn eentje te verwennen met een filmpje op de bank, lang op blijven en dan allemaal een kleine glaasje cola te drinken, en om die 1 keer in de 3 maand doen wij dus niet moeilijk, binnenkort zal onze vierjarige dochter ook een keer bij opa slapen en ook zij zal dan een klein glaasje cola mogen van opa, en ook daar zullen wij dan niet moeilijk om gaan doen. verder krijgen ze als ze als ze veel moeten spugen en dus flink de griep te pakken hebben kleine slokjes lauwe cola gedurende de dag omdat wij geloven dat dit kan helpen tegen misselijk zijn en dit doet niet pijn aan de keel met spugen omdat het niet zuur terug komt. nog geen bruiloften of grote feesten gehad maar misschien dat ik ook dan niet moeilijk zal doen. verder is cola hier een no go voor de kinderen
Cola wordt gemaakt van colakruid! En kruiden zijn super gezond. Ik gebruik cola dus ook soms als basis voor soep of een dressing. Heerlijk, zo sterk gekruid.
Ik wilde net zeggen dat wij van plan zijn om naast borstvoeding ook met cola bij te voeden. Maar helaas ben ik net wat te laat
Valium komt van de papaver plant! Weet je wel hoe gezond dat is? Ik verkruimel daarom altijd een half tabletje in de avondfles van mijn meisje van 1,5. Ze slaapt als een roosje en het geeft gelijk een lekker kruidig smaakje aan de melk. En de vitamines natuurlijk niet te vergeten!
Waar zie je dat dan? Ik zit hier al járen. Maar natuurlijk was dit niet serieus. Dit was n.a.v. een ander topic. Mijn oudste is overigens 8 en heeft nog nooit cola gehad. Even voor het idee
nee ik keek verkeerd sorry eerder zag je rechts bovenaan het aantal berichten maar nu staat er het eerste bericht van het topic excuus.