Cola vijfjarige na 21u

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by jupke, Sep 9, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Euuuhhh geen, helemaal niets ook niet in het weekend. En doordeweeks na 21 uur? Dan ligt mijn 9jarige zelfs al op bed ;)

2. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Hier krijgen ze een klein bodempje jonge jenever voor het slapen gaan. Kan mama ook eens een nachtje doorslapen :thumup:

Chocolat and pietje1987 like this.
  3. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,508
    4,350
    113
    Female
    Doordeweeks mag ze (5jr) na negenen max 2 glazen cola en één zak chips. Op zaterdagavond mag ze onbeperkt of een lekker red bulletje tussendoor... en natuurlijk onbeperkt chips

Tuurlijk :thumup:

Chocolat likes this.
  4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,304
    11,085
    113
    Cola? Je weet toch hoe slecht suiker is? Dochter neemt altijd een Caffe latte mee naar school voor 10u. In de avond neemt ze het liefst een dubbele espresso, maar niet na achten.

Chocolat, Hopsatee, amdaa and 4 others like this.
  5. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    cola drinken mag mijn zoon nu pas, na 7 en half jaar oud. klein glasje af en toe, bijna nooit. met 5 jaar alleen een slokje een paar keer, om te proeven.

6. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik drink tijdens de zwangerschap bewust al extra cola zodat ze vast aan de smaak kan wennen en ik minder het risico loop dat ze het straks niet wil :D.

Chocolat, Biny, Syane and 4 others like this.
  7. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik wissel de melk van mijn zoontje (3 maanden) wel eens af met cola. Maar dan wel Coca-Cola he, niet die goedkope zooi..

8. Ballon

Ballon Niet meer actief

Wat... begin je pas met 5 jaar met cola geven? Die van mij is 1 en krijgt niet anders.... Toen hij 6 maanden was ben ik de fles tussen de middag af gaan bouwen en gaan vervangen door cola. Tja. je moet het zelf weten, maar ik vind je echt tamelijk laat hiermee..

Chocolat, Biny and Marchella like this.
  9. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,679
    113
    Je moet wel een beetje begrip hebben voor het feit dat het niet altijd zo makkelijk gaat. Hier vonden ze de prik niet lekker in het begin, maar met wat suikerklontjes bruiste dat er zo uit en lusten ze het wel!

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

Sinds vorige week krijgt zoontje dagelijks cola. Hij kreeg voorheen fanta maar omdat dat meer suiker in zit krijgt hij nu cola. Hij heeft ferm overgewicht dus minderen met suiker he. Van de cola krijgt hij goed veel energie dus laten we hem wat rondjes rennen.
    werkt super, hij is al een kilo vermagerd. :)

Jippie, Chocolat, pietje1987 and 2 others like this.
  11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,251
    7,289
    113
    Female
    Brabant
    Jij had laatst toch een topic geopend over het rennen van je zoontje? Had je zelf niet kunnen bedenken dat dat door die cola komt?

:p

Chocolat, Biny and sydneys like this.
  12. amdaa

amdaa VIP lid

Mar 28, 2015
    9,670
    11,009
    113
    Denk aub aan de gezondheid van je kind!!

Altijd cola light geven dus!
    En dan gewoon onbeperkt, wat kan dat nou kwaad?

Chocolat, merah and Kristientje like this.
  13. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

Jul 11, 2015
    1,035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Ik moest hier zo mee lachen!! :roflmao:

14. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Dames dames, niet om jullie te laten schrikken hoor. Maar cola Light gaat eruit. Dat is/wordt allemaal zero ( als dat al niet is) begin tijdig met overstappen!

amdaa likes this.
  15. Marchella

Marchella Niet meer actief

In z'on leuke Bento box? Je weet dat daar ook snoep en chips in kan hè? Er zitten niet voor niks meerdere vakken in z'on ding hoor! Beetje zonde al die ruimte onbenut te laten :rolleyes:.

16. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Goed dat je het zegt. Nooit aan gedacht. Onze 2 jarige wil niet slapen dus misschien dat wat extra cola light geven.

amdaa likes this.
  17. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,477
    4,932
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    #57 merah, Sep 10, 2017
    Last edited: Sep 10, 2017
    Er zijn ongetwijfeld een heleboel vergelijkbare reacties, maar nog even ter bevestiging: cola voor een 5jarige? Niet na 21:00, maar ook niet daarvoor!!! Moeten ze zo vaak van naar de wc 's nachts.

18. Adje

Adje VIP lid

Aug 21, 2015
    16,308
    25,770
    113
    Wat heeft tijd er nou mee te maken? Waarom wel/niet na 21 uur? Cola kan je gewoon de hele dag door drinken hoor!

19. maliro

maliro Niet meer actief

Oooh wat een goed idee! Ik sla gelijk wat chips en chocola in

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Na 21 uur? Dan liggen die van mij al lang in bed. School of geen school. Dat suikerklontenspul krijgen ze hier niet.

Grietjenb likes this.

Share This Page