Euuuhhh geen, helemaal niets ook niet in het weekend. En doordeweeks na 21 uur? Dan ligt mijn 9jarige zelfs al op bed
Hier krijgen ze een klein bodempje jonge jenever voor het slapen gaan. Kan mama ook eens een nachtje doorslapen
Doordeweeks mag ze (5jr) na negenen max 2 glazen cola en één zak chips. Op zaterdagavond mag ze onbeperkt of een lekker red bulletje tussendoor... en natuurlijk onbeperkt chips Tuurlijk
Cola? Je weet toch hoe slecht suiker is? Dochter neemt altijd een Caffe latte mee naar school voor 10u. In de avond neemt ze het liefst een dubbele espresso, maar niet na achten.
cola drinken mag mijn zoon nu pas, na 7 en half jaar oud. klein glasje af en toe, bijna nooit. met 5 jaar alleen een slokje een paar keer, om te proeven.
Ik drink tijdens de zwangerschap bewust al extra cola zodat ze vast aan de smaak kan wennen en ik minder het risico loop dat ze het straks niet wil .
Ik wissel de melk van mijn zoontje (3 maanden) wel eens af met cola. Maar dan wel Coca-Cola he, niet die goedkope zooi..
Wat... begin je pas met 5 jaar met cola geven? Die van mij is 1 en krijgt niet anders.... Toen hij 6 maanden was ben ik de fles tussen de middag af gaan bouwen en gaan vervangen door cola. Tja. je moet het zelf weten, maar ik vind je echt tamelijk laat hiermee..
Je moet wel een beetje begrip hebben voor het feit dat het niet altijd zo makkelijk gaat. Hier vonden ze de prik niet lekker in het begin, maar met wat suikerklontjes bruiste dat er zo uit en lusten ze het wel!
Sinds vorige week krijgt zoontje dagelijks cola. Hij kreeg voorheen fanta maar omdat dat meer suiker in zit krijgt hij nu cola. Hij heeft ferm overgewicht dus minderen met suiker he. Van de cola krijgt hij goed veel energie dus laten we hem wat rondjes rennen. werkt super, hij is al een kilo vermagerd.
Jij had laatst toch een topic geopend over het rennen van je zoontje? Had je zelf niet kunnen bedenken dat dat door die cola komt?
Denk aub aan de gezondheid van je kind!! Altijd cola light geven dus! En dan gewoon onbeperkt, wat kan dat nou kwaad?
Dames dames, niet om jullie te laten schrikken hoor. Maar cola Light gaat eruit. Dat is/wordt allemaal zero ( als dat al niet is) begin tijdig met overstappen!
In z'on leuke Bento box? Je weet dat daar ook snoep en chips in kan hè? Er zitten niet voor niks meerdere vakken in z'on ding hoor! Beetje zonde al die ruimte onbenut te laten .
Goed dat je het zegt. Nooit aan gedacht. Onze 2 jarige wil niet slapen dus misschien dat wat extra cola light geven.
Er zijn ongetwijfeld een heleboel vergelijkbare reacties, maar nog even ter bevestiging: cola voor een 5jarige? Niet na 21:00, maar ook niet daarvoor!!! Moeten ze zo vaak van naar de wc 's nachts.
Wat heeft tijd er nou mee te maken? Waarom wel/niet na 21 uur? Cola kan je gewoon de hele dag door drinken hoor!
Na 21 uur? Dan liggen die van mij al lang in bed. School of geen school. Dat suikerklontenspul krijgen ze hier niet.