cola wel of niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door engeltje87, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    was verslaafd aan cola, maar op de dag dag ik wist dat ik zwanger was ben ik gestopt.. teveel caffeine voor mij... ben nu 3mnd "clean" :D

maar een paar glaasjes maakt volgens mij niet veel uit..
    drink nu veel water of water met cefitam..

2. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik drink caffeine vrije cola, hoef ik niet te tellen, dat doe ik al met de koffie. mis mijn caffeine na 2 jaar nog steeds hoor! ben blijkbaar super verslaafd haha

3. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hmmmmmm.... colaaaaa.......!

En dan zeker wel gewoon de zware variant van coca cola, dus met caffeïne en met suiker, de rest mag geen cola heten, hahaha!

4. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    och, de coca cola variant valt me nog reuze mee. alles went (behalve een... ) ;)

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Mijn gyn zei dat je gerust eens een glaasje cola mag, maar absoluut niet te veel.
    Als je zo af en toe een klein glaasje drinkt is geen probleem.
    Maar echt niet meer als 1 glaasje per dag.
    Ik heb nooit veel cola gedronken, maar ooit is dat wel lekker om een glaasje te drinken. dus ik drink zo'n 2 keer in de week een glaasje cola.
    En dat is opzich niet erg.

6. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
  7. Gezond

Gezond Niet meer actief

Het zal wel heeeeel slecht zijn hoor... Maar ik drink hier ook de gewone pure coca cola!

Light producten zijn sowieso minder gezond dan de gewone pure producten dus daar begin ik sowieso niet aan...

Maar ik drink nogal wat cola... Ik denk dat ik zo een anderhalve liter in 2 dagen weg werk...
    Daarnaast drink ik een kop of 8 koffie verkeerd op een dag (bewust: half koffie aangevuld met gewone halfvolle melk).

Kindje doet het hier geweldig! Zit overal precies mee op het gemiddelde! Kan niet beter volgens de artsen... Dus zorgen maken doe ik me niet... ;)

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik drink hele dag door cola
    tis nl het enige dat mijn misselijkheid iets onderdrukt en waardoor mijn spugen heel stuk is verminderd.

dus tja... cola is dan niet zo goed, maar uitgedroogd op de bank zitten ook niet.
    dan is keuze dus snel gemaakt.

Deel Deze Pagina