heerlijk hoor af en toe een colaatje voel ik me weer een beetje fit. Joh tegenwoordig mag zoveel niet zeggen ze! wij leven toch ook nog steeds.
Jah vind k ook ik ken genoeg die zo 2 flessen frisdrank wegzuipen per dag en dan niet perse cola, lekker jezelf verrotten van binnen, een glaasje hier en daar is echt niet erg, maar goed voor degene die zich er wel heel druk om maken is er caffeine vrije cola
ja inderdaad. zo'n glaasje af en toe inderdaad maakt echt niet uit. Ik ken ze ook hoor die gerust 1.5 liter cola op een dag drinken. kijk dat is wat anders, maar teveel ergens van is nooit goed.
Idd! Als je maar zo redeneert alles waar TE voor staat is gewoon niet goed, klaar, zo moeilijk is zwanegr zijn niet hoor
Toen ik zwanger was van Kelsey dronk ik dag en nacht cola. En nee, niet light. Ik stond er mee op en ging er mee naar bed. Ik dronk echt makkelijk een liter per dag weg. Ik overlegde dit toen met mijn verloskundige omdat ik ook erg bang voor was dat dit slecht zo zijn voor m'n ongeboren kind. Zwanger of niet zwanger....het is natuurlijk nooit goed om liters cola te drinken. Maar mijn verloskundige overtuigde mij ervan dat dit echt geen kwaad kon voor Kelsey. Alleen als ik vocht zou vasthouden. Ben met al die liters cola die ik heb weg gdronken tijdens me zwangerschap van Kelsey toch maar 7 kilo aangekomen in me zwangerschap. En kelsey woog toch een mooie 3900 gram tijdens geboorte. Niet om teveel cola drinken goed te praten hoor! Maar dit kreeg ik toen d;r tijd mee van mijn verloskundige. En dit was in 2001.
Nee in kruidenthee zit geen theeine in maar ook niet alle smaken kruidenthee mogen (venkel, anijs, kaneel e.d. geloof ik allemaal niet zal wel meer zijn haha Ja taksi is niet slecht voor de beed maar wel veel te veel suiker en dat is niet goed voor je lichaam (en ja inderdaad tanden) en alles wat niet goed is voor je lichaam is ook niet goed voor je beeb uiteindelijk. Ligt er ook aan wat je lichaam gewend is, als het weinig suiker gewend is en je krijgt opeens heel veel suiker binnen moet het natuurlijk aan wennen. Maar in principe is teveel suiker nooit goed voor je...
Nou kijk, wilde het net a.s. woensdag aan de VK vragen! Ik ben verslaaft aan de cola! 3 1,5 liter flessen per week gaan erin hoor! En ook nog eens light! Kom al zoveel aan, en tja, als ik nu inene normale cola ga drinken... Ik zeg altijd maar, krijg gewoon straks een stuiterkindje! Enne..ik rook niet, drink geen alcohol, eet geen rauw vlees...mag ik dan asje asje asje blieft gewoon mijn 3 glazen cola light per dag? kus miek