cola is idd goed tegen misselijkheid. vorige week met mn buikgriep zei iemand tegen me dat ik beetjes cola moest drinken,dan zou de misselijkheid minder worden. ik kon er natuurlijk nog niet eens aan denken hehe! cola light schijnt ook weer goed te zijn bij voedselvergifitiging ofzo heb s gelezen. deze kan bacterien doden die je ziek maken...
Ik vind af en toe een paar slokken cola ook heerlijk!! Terwijl ik echt helemaal niets geef om koolzuurhoudende dranken. Vreemd he. Pim
Ik drink alleen maar cola light want mijn vriend is diabetes patient. Dus bij mij liggen er vaak alleen maar light produkten in de koeling en aagezien hij veel cola light drinkt. Doe ik dat ook en alles gaat nogsteeds goed.
Dit is mij ook altijd vertelt! Ik drink nooit light producten. Aspartaan zit ook in vele zoetjes!! Ik ben erg verslaafd aan coca cola, drink minstens 1 tot 1,5 liter cola per dag Ik ben hier sinds 2 weken mee gestopt omdat het niet bevordelijk is om zwanger te worden! Dit had ik al veel eerder moeten doen maar ik kon het echt niet!! Nu drink ik het ook af en toe voor de smaak, maar ik vind niets anders lekkerder of even lekker als coca cola