Ik ben bezig met foto's uitzoeken en nu wil ik toch wel weer eens wat gaan ontwikkelen. Nu zijn we op vakantie geweest en wil ik voor de eerste keer een fotoboek laten drukken. Nu heb ik bij www.hema.nl al mooie boeken gezien en die zijn ook niet zo duur. Omdat ik dit nog nooit gedaan heb ben ik ook niet bekent met de kwaliteit. Heeft iemand misschien nog een andere tip? Goede kwaliteit en niet té duur. Geen onmogelijke gedragen...
Bij Aldi.nl heb zelf een fotoboek gemaakt van mijn kraamtijd... niet duur en erg mooie kwaliteit! succes!
Ik heb 2 boeken van de Hema, die zijn (naar mijn mening) van echt nette, mooie kwaliteit! Je kunt tegenwoordig zelfs de omslag helemaal laten bedrukken, kost wel wat extra maar is wel een aanrader!
Ook ik ben bijzonder tevreden met die boeken van de HEMA. Heb al een groote voor vaderdag gemaakt. En n kleintje met de geboorte foto's van Wendy. En er zit er weer een aan te komen van Wendy en de jongens zodra ik kans zie er aan te beginnen
Ik laat het doen via de website van dirk van den broek. Is 1 van de goedkoopste, makkelijk programma en mooie boeken
Ik heb bij de Hema gewerkt en ook heel veel laten afdrukken. Hema heeft echt een hele mooie kwaliteit en mocht er ook maar 1 ding fout aan zijn; dan hoef je niet te betalen en word er een nieuwe voor je besteld. Je krijgt dan gewoon je geld terug mocht je er thuis achterkomen dat iets mis is...