Fotoboek

Discussie in 'De lounge' gestart door Prinsesje23, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prinsesje23

Prinsesje23 Niet meer actief

Ik ben bezig met foto's uitzoeken en nu wil ik toch wel weer eens wat gaan ontwikkelen. Nu zijn we op vakantie geweest en wil ik voor de eerste keer een fotoboek laten drukken. Nu heb ik bij www.hema.nl al mooie boeken gezien en die zijn ook niet zo duur. Omdat ik dit nog nooit gedaan heb ben ik ook niet bekent met de kwaliteit.

Heeft iemand misschien nog een andere tip? Goede kwaliteit en niet té duur. Geen onmogelijke gedragen...

2. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Bij Aldi.nl

heb zelf een fotoboek gemaakt van mijn kraamtijd...
    niet duur en erg mooie kwaliteit!

succes!

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb 2 boeken van de Hema, die zijn (naar mijn mening) van echt nette, mooie kwaliteit! Je kunt tegenwoordig zelfs de omslag helemaal laten bedrukken, kost wel wat extra maar is wel een aanrader!

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb al 5 albums bij de HEMA laten maken. Ze zijn van uitstekende kwaliteit!

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier ook al 2x bij de hema laten doen en en zeer tevreden!

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ook ik ben bijzonder tevreden met die boeken van de HEMA. Heb al een groote voor vaderdag gemaakt. En n kleintje met de geboorte foto's van Wendy.
    En er zit er weer een aan te komen van Wendy en de jongens zodra ik kans zie er aan te beginnen :p

7. Ilovemybeeb

Ilovemybeeb Actief lid

9 jan 2009
    178
    0
    0
    leidster kdv
    ik heb al 2x een fotoboek bij de kruidvat laten maken, ook heel erg mooi geworden!

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    ik heb ook het boek bij het kruidvat laten maken. snelle service en een heel eenvoudig programma.

9. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb het bij de kruitvat laten doen en het is erg mooi geworden

10. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Ik laat het doen via de website van dirk van den broek. Is 1 van de goedkoopste, makkelijk programma en mooie boeken

11. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ik heb bij de Hema gewerkt en ook heel veel laten afdrukken. Hema heeft echt een hele mooie kwaliteit en mocht er ook maar 1 ding fout aan zijn; dan hoef je niet te betalen en word er een nieuwe voor je besteld. Je krijgt dan gewoon je geld terug mocht je er thuis achterkomen dat iets mis is...

Deel Deze Pagina