normaal eisprong voelen, nu niet

Discussion in 'Zwanger worden' started by Melodios, Feb 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Melodios

Melodios Actief lid

Oct 28, 2010
    196
    0
    0
    Hallo allemaal,

Heb een beetje een rare vraag denk ik, maar goed vroeg het me ff af.
    Volgens mn berekeningen, die meestal wel kloppen moet ik vandaag mijn eisprong hebben. Tot nu toe voel ik nog niks, maar tis nog vroeg natuurlijk. Maar normaal voel ik het dus altijd gelijk, stel dat ik hem deze keer niet voel he, kan dat een teken zijn van bevruchting? Mijn vraag is dus eigenlijk, herkennen jullie dit, dat je normaal altijd je eisprong voelt en de keer dat je zwanger raakte niet??

2. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Bevruchting vindt pas plaats na je eisprong, dus wel of niet je eisprong voelen kan niets te maken hebben met een eventuele bevruchting.

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Herkenbaar maar zoals diegene boven me al aangaf heeft t niets met bevruchting te maken.
    Ik ben sinds 2 maanden gestopt met de pil en voelde m steeds, deze maand proberen we zwanger te worden en voel ik niets.
    Kan ook dat ik er teveel mee bezig was, misschien is dat bij jou ook het geval of voel je hem gewoon toevallig een keer niet.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Je kan pas een bevruchting hebben na een eisprong, dus heb je nog geen eisprong gevoeld, of is die er nog niet geweest, dan heb je misschien een keer een wat langere cyclus.

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Je eisprong 'voelen' is sowieso niet betrouwbaar. Veel vrouwen bleken iets heel anders te voelen toen ze een keer met echo's gevolgd werden. Ze voelden bijv. het groeien van het eitje, ipv de sprong.

Share This Page