Wie o wie heeft de oplossing voor mij. Net weer een hele knup in de hoes van het bedlaken. Alle was erin gedraaid in de helft dus niet droog.
Tennisbal in wasmachine erbij, wel een goedkope dus niet met gas gevulde Of knoop in je hoeslaken doen
Ik heb een paar klittenbandjes bij de opening van mijn hoeslakens genaaid zodat ik ze dicht kan doen tijdens het wassen! Kan er ook niks meer in gaan tijdens het drogen
Losse knoop in de hoes doen, tegen de tijd dat die los is, is de droger klaar. Werkt hier altijd ideaal
Deed m'n oma altijd, nu twijfel ik of ze hem in de wasmachine of droger deed maar die riep vaak dat dat zo goed werkte
Prop je hetin de droger? Dan is het hier ook drama. Maar als ik het netjes inleg (zeg maar half opgevouwen) heb ik geen problemen. Ik kies dan voor het programma kreukherstellend, extra droog.
@linda ik sla alles eerst altijd goed uit voordat het erin gaat, heb al van alles geprobeerd inclusief opvouwen maar helpt niet. @ikkie vindt het zonde om een hele drogerbeurt alleen bedwas te draaien.
o dat ik laatst ook voor het eerst dat er helemaal een knoop in zat! maar geen idee eigenlijk wat DE oplossing is....misschien de tennisbal wel het proberen waard?