Ik rookte een pakje per dag. Maar rookte meestal shag, deed 2 á 3 dagen met een builtje. Ruim 5 jaar geleden van het ene op andere moment gestopt, eventjes een beetje moeilijk gehad wel, vooral de gewoonte idd. Maar heb tot op heden nog geen sigaret meer aangeraakt, heb er ook geen behoefte meer aan
Nou ik ben net het laatste beetje extra gemotiveerd! maak mijn pakje op (net nieuw anders ook weer zo zonde ) en dan rook ik niet meer! see what i did there jt82?
Hier sinds juli 2009 gestopt met roken. Ook cold turkey. Vond de eerste week wel zwaar. Idd trillen en zeer onrustig. @drieka: hier pas aangekomen toen ik meer dan een half jaar gestop was.
Knap! succes! Het gaat je lukken. Je moet er voornamelijk 100% achter staan, dan alleen gaat het je lukken. Ik ben ruim 4 jaar geleden cold Turkey gestopt en ik ben er nog elke dag blij mee. Natuurlijk is het de eerste tijd zwaar, maar dat gaat steeds beter, zul je zien. Nadat mijn vriend zag hoe goed het mij verging, is hij ook gestopt en hij rookte al ruim 25 jaar! Nu vinden we het beide vies, gelukkig. Heel soms bekruipt me wel eens de zin in een sigaretje...maar dat gaat ook snel weer over gelukkig. Ik heb er tot nu toe nog geen keer aan toegegeven Nogmaals heel veel succes ermee liefs Pluisje
IK ROOK NIET!! wat goed van jullie allemaal !! Mensen die ook niet meer roken, Netjes!! En de mensen die nu misschien besluiten om te stoppen met roken, heel veel succes!! Ik ga zeker zo door!
Ja sinds vandaag haha, kwam zo uit gisteravond de laatste ik denk zoek het uit ga ook geen nieuwe kopen morgen. Tot nu toe gaat het prima
Hier hetzelfde. Ook als ik mensen in een film zo verheerlijkt zie roken....aaarghh dan heb ik er nog zin in! Maar ik doe het echt niet meer. Ik denk wel dat cold turkey stoppen het beste werkt. Wat je trouwens wel vaak hoort is dat het begin vaak wel gaat...maar na een maand of 3 krijg je zo'n moeilijk moment. En wat is het lekker zo'n fris huis en frisse kleding en nooit meer hoeven denken...sh*t ik moet nog sigaretten halen ed....die druk is weg.
4 September 2010 stak ik mijn laatste sigaret op. Ik had net mijn schoonmoeder naar huis gebracht, en nam op de terug weg een peuk. Ik stak 'm op en keek tegelijkertijd nog eens in mijn pakje. Zag ik dat nou goed? Mijn pakje was bijna leeg. Binnen een tijdsbestek van nog geen 4 uur had ik op 3 of 4 sigaretten na mijn pakje leeg. En dit was mijn 2e pakje van de dag. Ik schrok, ik ben zo verschrikkelijk geschrokken. Ik deed mijn autoraam open en pleurde zo alles eruit sigaret, pakje en aansteker. ( en ik heb een verschrikkelijk hekel aan dingen op straat gooien) Eenmaal thuis ben ik jankend in de armen van mijn vriend gevallen. Bang en geschrokken. 5 September 2010 begon mijn nieuwe onafhankelijke leven. Niet meer beheerst door sigaretten, niet meer 's avonds denken shit heb ik wel genoeg voor morgenochtend... Ik was vrij!!! en nog steeds!
Ja hier ook, ik vond het onwijs moeilijk maar het is het echt waard! Heerlijk om s'ochtends wakker te worden zonder die vieze rook smaak, geen stress meer s'avonds als je sigaretten bijna op zijn, geen 10 peuken in een uur meer roken als je op Schiphol bent vlak voor je moet gaan boarden. Moet er wel bij zeggen dat ik echt gestopt ben sinds ik wist dat ik zwanger was, daarvoor veel stoppogingen gehad maar niet net als nu echt gestopt
Wat ontzettend goed van je!!! Hier 2 jaar geleden cold turkey gestopt en heb het geen moment gemist. Ik was het zooo beu en ook een kinderwens. Ik vind het zo ontzettend stinken nu. Ik hoop dat je snel zwanger mag worden. Succes!!
Mag je nou de behoefte krijgen om te roken en je neemt een sigaretje dan is er niets verloren. (natuurlijk absoluut niet de bedoeling, maar kan je overkomen in een zwak moment) Als dit gebeurt blijf dan gewoon doorgaan met stoppen. Denk niet dat alles verloren is. Gelijk weer die sigaretten aan de kant en blijven stoppen. Ook ik ben gestopt met roken in 2010. Eerst gewoon, maar werd er zo vervelend van dat ik pleisters heb gekocht. Dat scheelde een stuk. Ik heb 2 weken met die pleisters gedaan en daarna had ik ze niet meer nodig. Wel ben ik na die tijd welleens gezwicht en heb ik toch gerookt. Ben alleen gestopt gebleven en nu rook ik helemaal niet meer.
Merken jullie het ook aan je gezondheid dat je gestopt bent? Toen ik nog rookte had ik 's morgens een beetje een pieperige ademhaling en hoeste ook best veel....dat was ik een paar weken na het stoppen ook kwijt.
Ik ben ook van het een op t andere moment gestopt. Mijn vriend rookt, en die was het zat. Kost een hoop natuurlijk. Maar hij wilde niet alleen stoppen.. of ik mee wilde doen.. Natuurlijk onder druk presteer ik beter, en ik wilde persé winnen.. resultaat: ik al 1.5 jaar gestopt, hij totaal 27 uur, inclusief nacht.. vond het zo onwijs laf van hem dat hij de volgende avond alweer ging roken, dat ik uit kwaadheid geen peuk meer aangeraakt heb. Stinken dat ik het nu vind! Ik ga sowiso liever nergens naar toe waar gerookt word ivm ons kleintje, maar serieus, alles gaat in de was, en iedereen gaat in bad na een bezoek aan bijv schoonouders of oma. Bah
Ik ben ook gestopt sinds 1.5 jaar maar ik vind het nog steeds moeilijk. Ik vind het ook nog steeds lekker ruilen als er iemand naast me staat te roken.... Wel stinken mensen uit hun mond dat ruik ik nu ook maar echt die verse rook van een aangestoken peukie.... Heerlijk! Ik ben zeker 6 kg aangekomen en dat wordt het volgende project. Had me voorgenomen eerst het een dan het ander. Nee ik kan wel zeggen dat ik nog steeds moet oppassen niet terug te vallen in m'n oude gewoonte. Mis het ook nog steeds. Ik rookte vanaf m'n 14e en zeker een pakje per dag. Succes meid, hou vol! Maar pffff het is moeilijk hoor (voor mij dan)
Ja ik, ik ben dan gestopt omdat ik zwanger was. Had er wel heel veel moeite mee, ben pas gestopt toen ik al maand of 3 zwanger was. Durf er wel om te wedden dat ik niet gestopt zou zijn als ik niet zwanger was. Rookte trouwens best veel, ongeveer pakje per dag.