Ronde stapelbare lunch en snack trommels

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 24 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik zie bij Bas Smit en Nicolette van Dam voor hun meiden altijd van die gezellige ronde stapelbare snack/ broodtrommels langkomen. Ik wilde voor dochter ook zoiets aanschaffen maar gebruik denk ik de verkeerde google term. Vind wel wat maar met erg saaie kleurtjes. Niets vrolijks. En wat ik wel vrolijk vind kost bijna €2000 :eek::eek::eek: ja je leest het goed! Iemand nog tips voor een juiste zoekterm of shop die dit verkoopt.

hier mijn voorbeeld van degene die ik mooi vind maar in geen 2000 jaar zal kopen!!
    Bekijk bijlage 733252 Bekijk bijlage 733253

2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.485
    113
  3. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Als je zoekt op Tiffin tin dan vind je er meerdere :)

En die uit de link ook prijzig, maar al een stuk beter.

Bijgevoegde bestanden:

4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.485
    113
    In de bol.com suggestie lijst staan toch doosjes, 40 euro. Nog een hoop geld. Maar wel hetzelfde idee.

5. tuc

tuc Niet meer actief

Nee joh, dit is een externe verkoper van bol ofzo. De tiffin dozen kosten rond de 30/40 euro.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

Ja klopt maar die vind ik qua print heel saai!

7. GossipGirlxoxo

thanks voor de link! Vind degene met Citroenen en degene met ananassen erop wel vrolijk!

heeft iemand ervaring? Zijn het fijne brood/fruit trommels!

8. tuc

tuc Niet meer actief

Ik heb een boho tiffin. Het is een fijne picknick trommel, maar ik zou hem echt niet met een jong kind mee naar school geven

9. GossipGirlxoxo

ik zocht naar de Boho maar die is overal uitverkocht.
    Waarom zou je hem niet meegeven? Niet makkelijk open en dicht te maken?

10. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.830
    5.566
    113
  11. GossipGirlxoxo

top hier hebben ze nog wel wat leukere prints beschikbaar maar de mooiste zijn al niet meer beschikbaar.

12. GossipGirlxoxo

Ik sta op het punt te bestellen maar voor ik dat doe ben ik nog wel benieuwd waarom
    Jij hem niet voor een kind naar school zou bestellen? Lastig te openen en sluiten? Blijft het brood er niet lekker vers in? Andere nadelen? Ik vind het ergens best prijzig en de grote yumbox is ook al een miskoop geweest omdat dochter zo weinig eet dat ik de vakjes amper kan vullen en deze best zwaar is ivm normale broodtrommels dat ik niet nogmaals een miskoop wil doen!

13. tuc

tuc Niet meer actief

Voor een volwassene supermakkelijk te openen, maar voor een jong kind minder ja. Een trommel die hop klik dicht kan is echt handiger. Ipv dat ze eerst de bakjes netjes moet stapelen, dan nog dichtklikken...

Maar dat een yumbox zwaar is, is toch geen probleem, ze hoeft er toch niet de hele dag mee te sjouwen? Een yumbox 3 of 6 vaks zijn echt mini vakjes, kan me bijna niet voorstellen dat je niet niet gevuld krijgt.
    De tapas is groter, maar daar staat dan ook bij dat die voor volwassenen is.

Ik heb de little lunchbox al jaren.

14. GossipGirlxoxo

Ik weet niet welke variant ik heb maar vol krijg ik hem nooit (ze eet natuurlijk ook niet gevarieerd dus in dat opzicht zijn het teveel vakjes) en Ze eet weinig. 1 boterham, stukje komkommer en klein bifi worstje voor lunch en ze zit echt vol. Ik kreeg van juf altijd te horen dat haar tas zo zwaar is en dan had ze de grote yumbox (twijfel of het de tapas is zal een foto bij doen) en een kleine voor fruit. Grote voordeel is dat alles zo lekker vers blijft. Als dat klikken niet heel makkelijk gaat dan ga ik toch kijken voor een normale broodtrommel.

15. tuc

tuc Niet meer actief

Dit is geen tapas, maar een panini.
    Het probleem van een zware tas snap ik niet echt. Kind komt binnen en tas gaat op de kapstok, en tas gaat eraf en naast de tafel met lunch of kind haalt de trommel eruit.

16. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.267
    25.733
    113
    Mijn zoon heeft die ook, maar ik vond ze ook heel zwaar, zelfs zonder eten erin. Dus toen hij kleuter was heb ik ze in de kast laten staan en vervangen voor trommels van Little lunchbox. Die zijn net iets handzamer en prettiger vind ik.

17. GossipGirlxoxo

ga ik daar ook nog even naar kijken. wat voor mij het belangrijkste is dat het eten er lekker vers in blijft!

Adje vindt dit leuk.
  18. tuc

tuc Niet meer actief

De little lunchbox zijn degene die op mijn insta staan.

GossipGirlxoxo en Adje vinden dit leuk.
  19. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.267
    25.733
    113
    Dat gaat sowieso prima, vind ik!

20. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.830
    5.566
    113
    Hier lopen we naar school ( 10 minuten heen en 10 terug)en kinderen dragen hun eigen tassen. Dus een zware broodtrommel zou hier niet gewaardeerd worden.

Deel Deze Pagina